Thursday, May 17, 2012

MAI BACA SMS UMNO!!! Kerah satu Perak untuk ganggu ceramah Anwar

Pada malam ini(18 Mei 2012) akan berlangsungnya ceramah Dato’ Seri Anwar Ibrahim di Tapak Pekan Selasa Batu Kurau yg terletak dalam kawasan parlimen Larut..Sudah menjadi kebiasaan,setiap kali berlangsungnya ceramah Anwar tidak kira di mana sahaja lokasinya pasti akan menggamit kehadiran ribuan pendengar..

Fenomemona ini telah menggusarkan Umno bahagian Larut,lalu mereka telah menyusun satu strategi dgn mengaturkan satu ceramah yg lokasinya hanya sejauh 100 meter dari tempat berlangsungnya ceramah Anwar..Penceramahnya ialah musuh ketat Anwar iaitu Ummi Hafilda..Tidak cukup dengan itu,krew TV3 turut dipanggil membuat liputan.Tujuannya hanya satu,yakni mahu mengganggu kelangsungan ceramah Anwar macam yang  pernah dilakukan mereka sebelum ini..


Untuk memastikan hasrat dan misi mereka ini tercapai, Umno Larut telah meminta bantuan dari Umno bahagian lain di negeri ini supaya mengerah seramai mungkin ahli dan penyokong mereka supaya hadir ke ceramah Ummi Hafilda tersebut.Tujuannya adalah untuk menyaingi kehadiran penonton di ceramah Anwar..


Di bawah ini adalah mesej yang dihantar oleh Bekas Ketua Pemuda Umno Larut,Hasbullah Ellias kepada seluruh Umno bahagian di negeri Perak..Mesej tersebut kemudian dihantar oleh salah seorang penyokong Umno kepada Ketua Penerangan Pemuda PAS Perak,Akmal Kamaruddin









Hai,dah ketandusan penyokong ke kat kawasan ni sampai kena import penyokong dari luar.Hehe

Persepsi Kita Berbeza

6 comments:

Anonymous said...

Salam.. apa ada susah. Nizar boleh buat. Anwar pun boleh buat pe. Time ceramah bn kita minta anwar melawat pompuan otak lembu tu.(umi hafilda) duduk kat table penceramah. Minta penyokong pr pun pegi gak. Kita tengok pompuan tu meroyan @ tak. ? Dpn kemera tv3 suku. Ada berani?

Anonymous said...

kepada penternak2 lembu yg berada dikawasan parlimen larut, saya dgn rendah hati meminta jasa baik saudara2 utk mengizinkan lembu2 peliharaan saudara menghadiri ceramah umno ni..sebagai meramaikan lagi majlis..rumput2 & air garam disediakan oleh pihak umno bontot.. & tak lupa juga tambang pegi & balik..

Anonymous said...

saya nak suruh juge lembu sya pergi dengor ceramah pompuan meroyan tu..tapi tibe2 lembu sya bagi bahasa isyarat..tak mooooo...tak mooo..sbb dia tu lembu jenis sekolah punye..bkn jenis cucuk idung,dengo aje tuannya ckp...

Anonymous said...

kalau lembu tuan tak nak pegi nak buat mcmanakan..nak pakse pun tak guna..maklumlah lembu sekolah..tapi tak apa..apa kata kita suruh babi hutan yg pegi..dengor cerita kt redang panjang tu banyak..gemok2 & bontot besar lagi..sebiji mcm bontot2 yg menonggeng dpn rumah ambiga tu..

JAKA said...

anwar jgn layan pontianak tu sebb dia akan dpt kredit dari umno.

memang tujuan nk tarik perhatian pun, nk halang fokus anwar.

biarkan hantu pontianak mengilai sepuas hati. org tak takut dia, tentu hantu tu fed up

Anonymous said...

Kah kah kah...memang kelas betui..kah kah kah..keras perut aku ketawa..kah kah