Friday, June 22, 2012

PAPA GOMO TUMBUK GENG!!! PARPU KARI pula mengamuk tak dapat projek?

Parpukari kelam-kabut dan dah jadi beruk kena belacan bila dapat tahu proposalnya, projek video Tahun Melawat Perak ditolak oleh Tourism Perak.

Apa lagi dia mula menyerang Pengurus Besar Tourism Perak Ahmad Fathil. Dan seperti biasa dengan tangisannya Parpu menuduh Fathil merupakan halangan bagi Zurah10 dan Hamidah nak buat duit dari peruntukan RM18juta untuk program ini.


Seboklah si Zurah10 ni beriya-iya nak membuang Fathil dari tourism Perak. Kononnya Fathil tidak menerima arahan dari Midah, tapi lebih cenderong kepada menurut arahan Dato Setiausaha Kerajaan Negeri.

Di luar pulak Zurah10 dan Parpu sedang sebok menyebar fitnah kononnya Dr Zambri tak suka kepada Fathil ini dan sedang mengarahkan pegawai-pegawainya membuang Fathil.


Inilah strategi adu-domba Parpukari dan Zurah10 dalam menyamun peruntukkan TMP. Apa tidaknya baru 2 bulan 2012 tapi peruntukan RM18 juta itu separuh sudah digunakan. Kesannya kosong!


Pergilah ke Perak tidak ada terasa tahun ini merupakan tahun Melawat Perak.


Yang ada setakat billboard yang jelek dan langsung tidak menarik perhatian. Dengar-dengar cerita dari teman-teman di Perak Kontrak Billboard ini milik satu syarikat yg Zurah10 merupakan rakan kongsi tidur.


Yang ada program-program picisan yang kosnya berjuta-juta. Program exco-exco lain diberi kos serpihan kerana Zurah10 dan Parpu tak dapat komisen.


Tidak heranlah Zurah10 boleh beli alphard dan mercedez manakala Parpu pula dengan Camry barunya. Sebelum ini si buntal ni hanya mampu berkereta Iswara buruk yang dah nak kena tarik dua tiga kali.


Malang sungguh rakyat Perak, dipermainkan oleh Exco Kanan dan adiknya yang tamak haloba serta seorang blogger oportunist seperti Parpukari Stout.


Jika BN tewas di Perak inilah tiga orang punca rakyat jemu dan jelik dengan ketamak-halobaan mereka.


http://yomamaparpu.blogspot.com/2012/02/parpukari-jadi-beruk-bila-proposal-rm18.html

2 comments:

wan said...

Anjing berebut tulang ke ular berebut geliga?

Amuraria said...

guinessstout unalla dey ! amak ;)ABU penyelamat Malaysia !