Wednesday, July 25, 2012

BANJIR DALAM MASJID!!! Apa la punya jahil blogger UMNO buat kesimpulan

NAMPAKNYA kali ini blogger-blogger Umno dah jadi ahli nujum yang mampu meneka, meramal dan mengagak tujuan Allah memberikan bencana banjir di dalam masjid.

Kata blogger-blogger Umno, Allah turunkan bala bencana berupa banjir di dalam Masjid Lipat Kajang Ar Rahimiah Sri Andalas Klang kerana sebelum ini pemimpin kafir memberikan Tazkirah Ramadhan di dalam masjid itu.



Kalau nak buat cerita bohong pun biarlah masuk akal, ada pulak kariah masjid yang bodoh sangat sampai suruh orang kafir bagi tazkirah Ramadhan di masjid kah kah kah

Kalau orang bukan Islam masuk masjid beri ucapan boleh lagi diterima akal, tapi bila mereka tuduh orang bukan Islam bagi tazkirah, nescaya kambeng pun boleh geleng kepala melihat kebodohan mereka mencipta propaganda.

Bagi menokok tambah kisah ini supaya lebih sensasi dan kontroversi, blogger-blogger United Malays National Organization, Umno mendakwa, Allah turunkan banjir untuk samak bekas tapak kaki tempat pemimpin kafir berdiri.

Banjir merupakan fenomena alam di mana-mana sahaja boleh berlaku banjir, termasuklah di Masjidil Haram, tempat suci pertama umat Islam.

Meskipun Mekah merupakan kawasan panas terik dan tandus namun jika Allah mengkehendaki banjir maka bajirlah kaabah yang menjadi kiblat umat Islam seluruh dunia.

ReJaM© "Mekah banjir sebab nak samak tapak kaki siapa pula? "

2 comments:

Anonymous said...

aper banjir2 nie...pada PRU 13 nanti bukan banjir lagi...tapi tsunami akan melanda lagi diMalaysia......itu utk membasuh tahi-tahi yg ditinggalkan oleh lembu2 UMNO/BN....hihihihihihi

solo mum said...

ntah bila la tsunmai tu kan???
angen sepoi2 bertiup dah berbulan... tp PRU takdak jugak