Monday, July 2, 2012

NAH KO NOH OMAR!!! (Video) Unisel catat untung malah dah habis bayar hutang Unisel bawah BN sebanyak RM 246 Juta

DATUK Noh Omar yang sedang berangan untuk menjadi Menteri Besar Selangor jika BN menang semalam mendakwa kononnya ada bukti bahawa akaun kewangan Universiti Selangor, Unisel sedang nazak.

Beliau mencabar dan memberi tempoh seminggu kepada Menteri Besar Selangor untuk mendedahkan secara terperinci kedudukan kewangan Unisel [Utusan].



Namun tak sampai 24 jam keluar berita cabaran Noh Omar itu, Naib Canselor Unisel, Profesor Dr Anuar Ahmad mendedahkan bodoh tadbir Barisan Nasional semasa memegang tampuk kuasa Negeri Selangor dahulu.

Beliau mendakwa segala hutang Unisel yang dibuat oleh kerajaan lama(BN) kini sudah dilangsaikan dengan bantuan kerajaan negeri sekarang(Pakatan Rakyat).

Beliau juga mendakwa kewangan Unisel kini sudah mencatatkan keuntungan. Anda boleh saksikan sendiri rakaman video kenyataan Profesor Dr Anuar Ahmad di bawah ini.


Sekarang kita cabar Noh Omar pulak, mana bukti yang mengatakan akaun kewangan Unisel dalam keadaan nazar tu? Tak mengapa kita bagi dia tempoh seminggu juga untuk dedahkan kah kah kah...

ReJaM© "Mimpilah kamu nak jadi meteri besar kah kah kah... "



5 comments:

solo mum said...

kot sebulan pun blom tentu dia ble jawab dgn konfiden

Anonymous said...

Menteri umno genggam emas jadi pasir.

Anonymous said...

noh omar ni sebenarnya bukan banjarwanik...dia ni dah jadi banjarboddo...malukan org banjar je..

Anonymous said...

anony: noh omar ni jawa..bukan banjar...

Anonymous said...

Bodoh.. Mendapek ko Noh Omar.. Ckp xpkai bukti wat malu kaum BN ko jre. Padan muke!