Monday, July 23, 2012

PANAS! Siapa Ahli Parlimen BN buat kunjungan hormat kepada Menteri Besar Kelantan?


Desas-desus bertiup kencang dari Kota Bharu.

Seorang ahli parlimen dari Negeri Di Bawah Bayu yang nampaknya 'jadi tak jadi' beralih kem, akhirnya membuat keputusan hari ini!


Beliau yang dimaksudkan adalah ahli parlimen Beaufort, Lajim Ukin yang pada awalnya akan menyertai PKR tetapi dihalang oleh "Najib Altantuya dan kuncu-kuncunya" di Sabah.


Lajim membuat kunjungan hormat ke atas Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat di pejabatnya dan meluangkan masa kira-kira setengah jam berbincang tentang perkembangan politik semasa.


Apa yang dibincangkan nampaknya masih menjadi rahsia tetapi sudah ada spekulasi mengatakan bahawa Lajim akan membuat satu pengumuman penting tidak lama lagi.


Lajim yang juga Timbalan Menteri Perumahan danKerajaan Tempatan, kementerian yang diterajui Naib Presiden MCA, Chor Chee Heung, enggan membuat sebarang komen setakat ini selepas selesai bertemu dengan Tuan Guru.


Pada 18 Julai lalu, Lajim berucap di hadapan 500 penyokong setianya tidak kisah kehilangan gaji dan elaun sebanyak RM20000 sebulan asalkan kebajikan rakyat terpelihara.


Apakah pengumuman yang dimaksudkan adalah keluar Umno-APCO dan menyertai PAS pula?


Apakah implikasi tersebut kepada PAS setelah ramai selebriti dan artis kini menyertai parti tertua dalam Pakatan Rakyat itu?


Sama-sama kita nantikan!


JALAN PULANG

3 comments:

Hamdan Rukun said...

SIAPA AHLI PARLIMEN PAS DI SELANGOR HALAU ISTERI DAN JADI KES POLIS?

HE!HE!HE!

Anonymous said...

ko tak habis dengan fitnah luncai, umporno tak guna

Anonymous said...

JAWAPANNYA...BAPAK KAU HE!HE!HE!