Tuesday, October 2, 2012

MAI TEKA!!! Siapa ahli UMNO yang amat dikenali ini?


Kenalkah anda siapa ahli UMNO ini? Blogger UMNO sangat kenal, pencacai UMNO pun kenal

http://3.bp.blogspot.com/-3ITOBBHeAvo/UDokF9at3rI/AAAAAAAA2ok/wGZlpg1YEUc/s1600/umno+setan.jpg

15 comments:

Anonymous said...

Ayah Pin. Siapa tak kenai. lepas ni, Najib dan Rosmah bolehlah minum ayaq kaki Ayah Pin nak kasi seri muka atau sebagai pelaris menjelang PRU-13. kahkahkh:D

rakab said...

Cuba pulak hang teka, ..Pas tu datang dari mana ??

muaahahahaa.....budak-budak PAS yang lembik ubun-ubun boleh laa hang temberang..!!

Anonymous said...

Kesian pas dok sebok google pasal org lain. Repair diri sendiri tu dulu.

Anonymous said...

Ahli PAS dan yang sokong PAS pun ramai...ada jutaan. Jadi blogger ni dengan inisiatif sendiri, buat penyelidikan tentang apa yang dipaparkan. Blogger lain pulak buat benda lain. Kesemuanya untuk tujuan membongkar kemungkaran UMNO. Ada lagi berjuta orang Islam diluar sana yang buat perkara lain....Jadi penyokong tegar UMNO ni, kesian juga aku tengok...tak sedar2 !!!..tak de ilmu agak nya...dah nak masuk KUBUR pun masih HIDUP UMNO!!!

Anonymous said...

ALAHAI umno dulu menggambarkan orang kuat agama kononnya penyokong pas, bila kita buktikan dia ahli umno, pun melalak masih tak terima, begitulah umno bila pemimpin mereka taik tu sedap tanpa membantah mereka kata sedap2..begitulah tahap kebodohan mereka

pok amid littor said...

Ketua Kerajaan Langit tu oooi! Jangan main-main dengan dia. hahahaah. Ketua kerajaan langit pun jadi ahli parti setan yang dikenali. hebat sungguh parti setan ni ya!!!

rakab said...

Ulamak dan pengasas PAS keluar dari Umno dengan alasan menolak kerjasama dengan MCA dan MIC [orang kafir] untuk memerintah negara selepas merdeka.

Hari ini kita lihat bagaimana pemimpin Pas berhempas pulas nak meyakinkan DAP betapa ikhlasnya mereka dalam Pakatan.

Cakap tak serupa bikin !...ilmu ada tapi amalan dipandu syaitan !!

Bila Umno bekerjasama dengan orang bukan Islam dituduh kafir selama puluhan tahun tapi bila PAS berkawan DAP dikatakan nak berdakwah !....memang puaka puak PAS nih !!!

rakab said...

Tun Mahathir menyebut perumpamaan Inggeris tapi jembalang PAS memutarbelitkan kenyataan beliau dengan direct tranlation kononnya Umno syaitan yang dikenali.

Begitu juga dengan isu janggut nabi....semuanya adalah penipuan jembalang PAS dalam memutarbelitkan kenyataan pemimpin Umno demi menyuburkan pembunuhan karakter.

PAS dipandu oleh IBLIS !!!

rakab said...

Tun Mahathir menyebut perumpamaan Inggeris tapi jembalang PAS memutarbelitkan kenyataan beliau dengan direct translation kononnya Umno syaitan yang dikenali.

Begitu juga dengan isu janggut nabi....semuanya adalah penipuan jembalang PAS dalam memutarbelitkan kenyataan pemimpin Umno demi menyuburkan pembunuhan karakter.

PAS dipandu oleh IBLIS !!!

Kak Rosmah syg Najib said...

Haha Rakab,

Sejak bila PAS keluar dari UMNO pasal tu. PAS (masa itu dipanggil MATA) keluar dari UMNO psl bantah loteri kebajikan yg dianjurkan oleh UMNOlah.

Ya, mahathir memberi perumpaan Inggeris yg bermaksud, lebih baik memilih org jahat atau musuh yg kita kenal daripada memilih org baik yg kita tak kenal. Dan kita sebagai rakyat, siapa yg nak pilih musuh atau org jahat yg ita kenal sbg kawan? Baik kita cari kawan baru, ye tak??
Mahathir menggelar UMNO syaitan yg dikenali, rakab mmg cybercai setan dikenali, hahahaha

CIntai KAk ROsmah (CIKARO) said...

Apa lagi, Ayah pin la. Tak sangka Ayah PIn jd ahli UMNO. Ayah Pin ni pun spesis setan dikenali. eloklah tu, dua ekor setan dikenali sehati dan sejiwa. Sorang sebar ajaran kronisme dan rasuah, sorang sebar ajaran sesat sampai sujud minum air kaki, kahkahkah

rakab said...

woi cikaro,

Kumpulan Hj.Fuad Hasan kalah dalam merebut kepimpinan tertinggi Umno, maka keluar dan menubuhkan Pas !

Mereka menolak memerintah bersama orang bukan Islam,....bukan pasal loteri kebajikan !!

Sejarah parti sendiri pun tak tahu ke ??

eeemmmm alahai...

rakab said...

cikaro,

Lebih baik setan yang dikenali macam ayah pin, senang nak ambil tindakan,...daripada orang yang berserban berjubah berlagak alim tapi tiba-tiba rompak senjata, bunuh orang kemudian naik bukit Jenalik memberontak macam ahli-ahli Pas dalam Almaunah tuu.

Orang UMNO CIntai KAk ROsmah (CIKARO) said...

hahaha, Kalau UMNo spesies penganjur loteri kebajikan, macam mana Majlis Agama Tertinggi (MATA) nak kompromi. Kan hukumnya haram. Tu pAsal diorg keluar dari UMNO dan tubuh PAS. Org ISlam mana boleh main judi.

Rakab, gelfren awak CIKARO kan? kahkahkah

Orang UMNO (CIKARO said...

Ya Rakab, mmg betul sgt. Ayah Pin Setan dikenali mcm UMNO. siapa ak berkawan. Tak habis2 nak ratib isu Al-Maunah. Isu AL-Maunah menurut Hishamuddin Rais adalah 'operasi false flag' kerajaan BN nak burukkan PAS. Mana mungkin kem latihan kat hutan tepi sgt jalan raya tempat lalulalang. DEkat sgt jaraknya. Mana mungkin bertan-tan senjata boleh dimuat dlm pajero dlm masa yg singkat. Cai, hubby you CIKARO kan? kalau hubby you bukan CIKARO, I report kat Rosmah, nanti Rosmah tak kasi projek kat korg? kahkahkah