Friday, October 5, 2012

PANAS!!! Blogger No 1 UMNO turut belasah Ali Rustam

BLOGGERS NO 1 UMNO – hentam Ali Rustam kerana kos persandingan anaknya. Melawati laman tersebut, Umno Reform2 melihat bagaimana laman no 1 Bloggers UMNO bertindak turut menghentam Ketua Menteri Melaka kerana kos persandingan anaknya yang dikatakan mencecah RM 600,000.00.
Tindakan Ketua Menteri Melaka itu dikatakan memberi kesan kepada persepsi rakyat khususnya menjelang PRU 13. Isu ini telah dikatakan oleh Ketua Menteri Melaka sengaja dibawa kerana mereka dengki melihat hampir 130,000 kehadiran yang menunjukkan sokongan terhadap beliau. 

130,000 rakyat hadir MENUNJUKKAN SOKONGAN TERHADAP BELIAU – pasti menaikkan bulu kening politikus bukan sahaja dalam pembangkang tetapi dalam UMNO sendiri. - Umno Reform2 
Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata, Pakatan Rakyat "dengki dan iri hati" apabila sengaja memperbesar-besarkan SINI
 

Bapak bengong punya pasal...mempelai jadi mangsa


Pengantin malang...

Selalunya menjadi Raja Sehari adalah saat paling bahagia dan saat yang akan diabadikan oleh setiap pasangan pengantin,tetapi tidak untuk pasangan Mohd Ridhwan Mohd Ali dan Nur Azieha Mohd Ali.Atas 'kebengongan' bapak dan bapak mertua pasangan pengantin ini yang merasakan dia macam 'Sultan Melaka' si Ali apakenama,saat manis kini bertukar menjadi mimpi ngeri bila kos perkahwinan dan jemputan yang hadhir (dikatakan mencecah 130 ribu orang) mencetuskan kontrovesi sehingga saat ini.

Selebih nya hangpa baca kat Blogger No 1 UMNO  >> 
  SINI
 
Demo LoNie

6 comments:

Hamdan Rukun said...

ANWAR BINA RUMAH 14 JUTA RM,
NIK AZIZ PERGI UMRAH PAKEJ PALING MEWAH...NAK KENA SIASAT NI..

HE!HE!HE!

Anonymous said...

Rosmah makan duit rakyat pun kita kena siasat gak

Anonymous said...

semua pemimpin yg disyaki perlu disiasat tk kire dr parti mane pun.. haramjadah pumya pemimpin yg guna duit rakyat.. tak amanah!!

ahmad fikri said...

Betul tak kira sapa dia sprm perlu siasat
Jangan pembangkan saja cepat 2 sprm siasat
Kalau bn buat tak nampak

ahmad fikri said...

Betul tak kira sapa dia sprm perlu siasat
Jangan pembangkan saja cepat 2 sprm siasat
Kalau bn buat tak nampak

Unknown said...

Sekarang dh merdeka.. Sapa bijak dia diatas hahaha... Iblis berbisik