Wednesday, October 3, 2012

VIDEO !!! Presiden ISMA hanya berani di luar gelanggang , sama macam Najib

http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/c0.0.770.368.10201660735/p843x403/644479_522545044427821_1214316383_n.jpgRamai mengharapkan Debat yang dianjurkan Institut Pemikiran Nik Abdul Aziz berlangsung dengan jayanya. Ramai yang mahu mendengar sendiri hujah Presiden Isma berkenaan tahalluf siyasi . 

Sebelum ini Presiden Isma ini banyak mengkritik tahalluf siyasi PAS dalam Pakatan Rakyat. Apabila Institut Pemikiran Nik Abdul Aziz menganjurkan debat ini, masanya untuk Presiden Isma ini mengemukakan hujah secara berdepan dengan pimpinan PAS terbuka luas. 

Malangnya, Presiden Isma ini tidak menggunakan peluang ini apabila menarik diri di saat-saat akhir atas alasan yang tidak dapat diterima. Boleh tanya Institut Pemikiran Nik Abdul Aziz alasan Presiden Isma ini. 

Kini, Buletin Isma (video di atas) menyiarkan satu lagi hujah Presiden Isma berkenaan tahalluf syiasi PAS dalam Pakatan Rakyat. Presiden Isma diharap berani berhujah secara berdepan bukan hanya berani seperti Najib menghentam PR tapi bila diajak berdebat tidak berani. 

Jika ada hujah kemukakan secara berdepan bukan hanya berani dalam kelompok sendiri. Jika tidak mahu penganjur lain, Isma boleh anjurkan debat Presiden Isma dengan Dr Mujahid sekali lagi atas tajuk yang sama.

5 comments:

Anonymous said...

Tak payahlah berdebat, nanti takut jadi mcm ketua pemuda pas, dimarahi karpal sbb menipu masa debat. Ataupun, takut merapu bengap mcm Dzulkefli ahmad. Dia cakap, pas bukannya memperjuangkan Islam, tapi memperjungkan Islam demokrat. Demokrasi diangkat sama tinggi dgn agama Islam. Tulah contoh bodohnya pemimpin pas

Anonymous said...

pencacai baru ni dari Isma, bukan lembu umno tapi sama je tahap pemikiran bila beri komen

Ex- said...

presiden isma...tch!tch!tch!

dulu semua benda orang buat kata "tak assola"lah...sekarang semuanya buleh belaka plak dah

Anonymous said...

Isma suka kritik tapi tak suka dikritik

Anonymous said...

kalu xtahu crite sbenar jgn suka2 nk buat crite.. fitnah tu