Sunday, December 30, 2012

DEBAT ISU ULIL AMRI!!! Jangan harap Fathul Bari nak berani





Adakah kali ini Fathul Bari berani menyahut cabaran yang di lontarkan oleh Sinar Harian. Debat sinar bertajuk Uli Amri bersama Dr. Asri.

Kali ini jugak Dr. Asri harap Fathul Bari jangan mencari sejuta alasan untuk melarikan diri.

Jikalau Fathul Bari berani mempertahankan pemimpin Umno sebagai Uli Amri sepatutnya beliau berani menyahut cabaran debat Sinar ni.. sama-samalah kita tunggu..

13 comments:

Anonymous said...

menantikan keberanian Ulamak2 Umno dlm perkara ni..klu benar2 perjuangkan Islam yg sebenarlah...

Anonymous said...

kalu si fathul bari ni mengelak dan senyap, jgn la dikritik. Beliau hanya mencontohi dan menjiwai kepimpinan PM najib yg takut berdebat.

dgn org kebanyakan boleh la ko corner baring. ni DRMAZA la!!!!

Anonymous said...

Kata Pak Jib : Debat bukan budaya kita ...

Kata Ahmad Maslan : Kenyataan Hadi Awang tak payah langsung di RTM, buat di Web TV saja ....

Apa kata ustaz Fathul nanti : ??????

Anonymous said...

Jauhi lah sikap ujub dlm berdebat untuk menunjukkan kepandaian diri dan menjatuhkan maruah lwn. Contohilah ulama yg terbilang, apabila berdebat penuh lemah lembut dan kasih sayang.

Anonymous said...

Kalau ingin berdebat, hendaklah menjaga adab. Hendaklah dijauhi sikap menipu dan putar belit sprt ketua pemuda pas yg mendakwa karpal sudi menerima hudud ketika beliau berdebat dgn fathul bari dahulu

Anonymous said...

tipu dan putar belit tu kolah umporno

Anonymous said...

tak payah berdebat lah. sebagai ahli pas yang setia, kami bertaklid bahawa pemimpin kami ialah khalifah guan eng. sudah, habis cerita

Anonymous said...

ustaz maza ni lah yang mengatakan nik aziz dianggap seperti ayatullah yang suci dan maksum oleh ahli pas. hhmmm..

Anonymous said...

aku rasa dulu ustaz badrul yang kasi motivasi dekat bini orang pukul 3 pagi tu gelar ustaz maza sebagai bapak setan sebab mengatakan perjuangan pas tidak syarie dan mendengar konsert siti nurhaliza lebih baik daripada mendengar ceramah pas yang penuh dengan maki hamun. hhmmm..

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

AKU TAK GALAKKAN DEBAT NI. USTAZ MAZA NI MENGALAMI KECELARUAN IDENTITI...

Anonymous said...

ko kata kemungkaran lebih baik daripada ceramah nik aziz anon0720.jahil sungguh mu.ngaku ahli pas konon,diri sendiri diperbodohkan fitnah umno bn ko xtahu

Anonymous said...

oi luncai ko nk debat jgk ke,makan tayar lori bolehlah ko

Anonymous said...

x yah dok debat la usetad, yang penting ada masyuk. Nanti BERBUIH MULUT mcm lembu seko tu, RM tarak, nama busyuk syiapa syusyah??
syendiri mau ingat la .