Sunday, December 30, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Siapa yang harus bertaubat sebenarnya ni?.....


Wajah-Wajah PEJUANG ISLAM?... SIAPA YANG HARUS BERTAUBAT SEBENARNYA NIE?... Confuse .. Biarlah Gambar Berbicara... Malas Nak Berbicara... Kang Kalau Berbicara, BERAPI Pulak Kang... Korang Kalau Nak Berbicara, Berbicaralah... Nak Gelak Jer... ::.kikiki.::


Kami Boikot Buletin Utama TV3

18 comments:

Ela Nazela said...

Jambul pn terjulur ada ati nk suruh org bertaubat,,,

drafunt said...

Hai...Melayu, melayu...

Anonymous said...

Hoi!...balik mengaji bab aqidah dulu la. Buat malu melayu saja puak-puak ni.

azman kamarul said...

Para pejuang "projek"

deepak said...

kalau dia tak tutup aurat pun, itu antara dia dan Allah....tapi mengkafirkan jutaan umat islam adalah perbuatan bapak syaitan yang wajib bertaubat sebelum dia mati.

lain laa kalau dia sendiri yang nak jadi tuhan..

Anonymous said...

hadi, syaitan yang tak takut kepada Allah!

aku harap kau mati dalam kekafiran ciptaan kau sendiri !!

tiada keampunan untuk kau dan pengikut kau !

Anonymous said...

Biasalah puak2 umngok hukum hakam tolak ketepi yg dia tahu projek2 n $$$$$.

keyman said...

UMNO DOK KATA PAS PARTI AJARAN SESAT TAK APA PULAK. MAT SAID SIAP BUAT SEMINAR LG KAT TEGANU...SESAT
DEKAT KAPIR SAMA SAJA....BILA KITA SEBUT AJARAN SESAT BERMAKNA AJARAN YG MENYENGUTUKAN ALLAH@SYIRIK...SO, APA KATA PUAK-PUAK UMNO

Anonymous said...

wah anon 0858! memg tghh syaitan kot! tp bagaimana pulak, c seekor yg ckp, hudud x da dlm islam? mesti gang gang malaikat! c seekor tu pun sda ckp, x wajib tutup aurat utk wanita n oso, nabi x cukur, coz x da gilette! c seekor tu jugaklah peromak besor rakyt mesia! ko nk ikut dia ke syurga, ko punya hal la! anak beranak kaki botol lak tu!

Anonymous said...

deepa si beruk umno nape ko terasa kafir

Anonymous said...

tu la jdnya, bila x faham bm! tghh ckp, mcm ini mcm ini, Allah n nabi ckp gugur syahadah! ada ke tghh ckp kafir? tp bila dah terasa tu, pandai2 la pk sendiri! dlm parti sendiri bergulumang dgn maksiat n rasuah, x nk pulak ambik hal! sememgnya parti setan bak kata dek ulaRmak beso, mader kutty iskandar!

Anonymous said...

kata hadi si bapak syaitan,....

"kita menentang umno kerana ia mengekalkan perlembagaan penjajah, dan jika kita mati menentang puak ini mati kita mati syahid, mati kita mati islam".

Tetapi dalam konvensyen pakatan rakyat, hadi dan pas sama-sama berikrar akan mendokong dan mempertahankan perlembagaab persekutuan !

celaka hadi si bapak syaitan lidah bercabang !!

semoga kau dan penyokong kau kekal menjadi bahan neraka selamanya !!!

tiada keampunan buat kau dan pengikut taksub amanat kau dari dunia sampai akhirat!

Anonymous said...

aku bertaubat betul...takkan beli buku rosmah yg berharga rm150.00 tu.....bodoh betul saper nak beli mahal mcm tu...tak habis perasan rosmah nie.....siap nak buat duit pulak tu....siapalah yg kene paksa beli buku tu agaknyer......baik sedekah duit tu kat palestin......alamak silap tempatlah.....sorry....hihihihihi

Anonymous said...

Tp perlembagaan persekutuan tu haruslah dipinda terutama artikel (x ingat artikel brp) yang menyebut perlembagaan ini adalah undang2 tertinggi bg persekutuan. Mana2 undang2 yang ditubuhkan selepas hari merdeka, berlawanan dgn perlembagaan persekutuan, maka undang2 tersebut terbatal setakat mana ianya berlawanan dgn perlembagaan persekutuan ini.

Faham tak apa maksud artikel tersebut? Dah 55 tahun, ada ameno pinda artikel ini? Jika orang2 aemno faham ayat artikel ini, x de la lg keluar statement spt anda dianda dan tiadalah jgk org2 ameno mengeluarkan persoalan, kenapa Pas dah memerintah Kelantan tp buat hudud pun. FAHAM?

Nak bercakap ttg politik kena tahu jugak bab perundangan. DAPAT?

Anonymous said...

umno bn busuk sampai berulat

Anonymous said...

Pecacai-pecacai umno faham ke bahasa inggeris?? "The next big issue is one vote for UMNO means you elect thieves to guard our treasury, robbers in charge of our assets. One vote for UMNO means putting into office people who makes use of their office to steal and plunder and plot their way to personal riches." From sakmongkol.blogspot.com

Anonymous said...

Diorang ni dah buta mata hati..Mengangkat undang2 penjajah lebih tinggi dari undang1 Allah tu apa hukumnya..pelik sungguh puak2 ni..Kat rumah takde cermin ke..mcm tak nampak kekurangan diri je..

Anonymous said...

pencacai ni jahil murakkab,mana mahu makan nasihat,lebih2 dalam masalah agama