Sunday, December 9, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Rakyat Malaysia terima bil, mereka terima billion

Vincent Tan

Ananda Krishnan

Syed Mokhtar Bukhari

Robert Kuok

Nasib kroni diberi subsidi berbillion, nasib rakyat - beri subsidi bebankan negara.

10 comments:

Anonymous said...

Bolo! Lu paspb terlalu bolo! Wa sula cakap, itu gambar syed mokhtar saja lu olang letak. Gambar lain yg lu olang letak apa pasat? Itu olang cina sama india lu olang jangan kacau. Kita talak mau olang melayu kaya. Kalu olang cina sampai india talak hal punya, boleh kawtim..

Pemerhati dap

insafdoh67 said...

Bodo.. Ni bkn pasal Melayu cina... India... Ni Muka Perompak Harta Rakyat... Jgn di Tolokan lg... Jgn Taksub... Tunjuk Muka Koperat pakatan kalau ada.. Aku nk tengok wei... Kih.kih.kih...

Anonymous said...

beruk umno buat komen hanya untuk ubah tajuk saja. hujah tak ada fitnah dibawa. memang celaka syaitan yang dikenali

insafdoh67 said...

Sedap gok komen dgn org Cerdik tak boleh ikut. Bodo tak boleh ajar.. Jenis ni di panggil GONG BODOH SOMBONG... Kih.kih.kih...

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

YANG BODO ORANG PAS LAH. PASAI APA BAYAQ BIL? PASAI DOK GUNA BENDA BENDA TU.

MEMANGLAH. DENGAQ ERAMAH PAS PUN KENA BAYAQ. PASAI APA TAK SEBUT?

Anonymous said...

ni sekoq lagi beruk tak reti beza bil dengan derma

Deepak said...

Bangang punya paspb!

kau tahu tak ramai daripada tokeh-tokeh cina dan India tu yang berasal dari keluarga yang susah !

contohi sejarah kejayaan mereka,..bukannya pamerkan hasad dengki dan sifat rasis !!

Anonymous said...

Walaupun dari keluarga susah, tapi bisnes naik cara haram buat apa? Main kroni. Diorg bukannya rajin dan gigih pun. Bodoh terlajak je puak2 kroni UMNO ni. Kerja malas, naik pasal dia kroni.

Syed Mokhtar, hutang RM34.3 billion, YTL sebanyak (RM53b), Kumpulan Syed Mokhtar (RM34b), Kumpulan TS Ananda Krishnan (RM18b), Genting (RM16b), Berjaya (RM8b) dan Lion Group (RM3.8b). Ni kata gigih? Ni bukan gigih, ni bodoh tak reti buat kerja....kahkahkah

Anonymous said...

Beruk seko ni teringin gak nak jd mcm tu,tp tak de dahan nak gayut. Paksa la beratur nak mintak rumah mampu milik 300 ribu. Dah bayar muka ke belum?

insafdoh67 said...

Xpyh nk tipu r.. Naya depak bhm bodoh sokmo... X rasa malu ke xleh jwb isu.. Komen isu sedap sikit... 1msia di tipu UBN.. Rakyat tau doh wei.. Kih.kih.kih...