Sunday, December 23, 2012

UTUSAN MENIPU LAGI!!! Pengarah Perhutanan Kedah pula jadi mangsa

Tak bohong kalu, bukan Utusex namanya...


Tercatat di muka hadapan Utusex Meloya kenyataan Pengarah Perhutanan Kedah, Ku Azmi Ku Aman yang kononnya berkata:

"Memang dari segi pendirian kami di Jabatan Perhutanan tidak setuju dengan rancangan pembangunan di Pedu kerana kawasan tadahan dan disuarakan dalam mesyuarat bersama Exco, tetapi hutan di bawah bidang kuasa kerajaan negeri."


Kenyataan tersebut tersiar dalam Utusex Meloya 22 Disember 2012. Pada pagi hari 23 Disember 2012, Ku Azmi datang bertemu YAB Menteri Besar Dato' Seri Di-Raja Ustaz Azizan Abdul Razak menjelaskan pendirian sebenarnya bahawa beliau tidak pernah mengeluarkan kenyataan seumpama itu. 


Memang musykil jugaklah macam mana pengarah hutan boleh menghadiri dan memberi pandangan dalam mesyuarat Exco.

Abih tu kenyataan sebenar Pengarah Perhutanan Kedah macam mana. Ini dia surat rasmi yang dikeluarkan dan ditandatanganinya sendiri.




Adakah dokumen ini akan disiarkan oleh Utusex Meloya? Mustahil!Kedahkini


11 comments:

rakab said...

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar mempersoalkan kredibiliti Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung cadangan agar calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) melalui proses tapisan yang dianggapnya sekadar proses biasa serta tiada tindakan konkrit akan diambil selepas itu.
Menurut ahli Parlimen Pokok Sena itu, adalah lebih baik untuk parti masing-masing menjalankan tapisan tersebut berbanding dilakukan oleh pihak SPRM.
---------------------------------

Kenapa takut ??...selama ini puak Pakatan akan segera mendesak campurtanga SPRM jika ada sesuatu perkara berkaitan dengan pemimpin BN.
Apabila calon-calon PRU dari puak Pakatan nak ditapis oleh Sprm, tiba-tiba berdolak-dalik pulak !

Takut banyak calon PR yang bakal kantoi ler tuu...

nga ngeh ngok said...

Wah!...lebih 10,500 ekar tanah hutan balak di Gua Musang di beri kepada syarikat milk Ngeh Koo Ham, pemimpin Dap. Inilah contoh kerjasama politik yang terpuji, telus dan menguntungkan rakyat melayu/Islam Kelantan.

Lu bagi wa tanah balak, wa nanti sokong lu punya olang jadi MB Perak. Lepas ni lu punya MB boneka kasi pajak tanah sawit beribu ekar lagi pada sekolah cina, pada towkey
cina sampai kiamat.

Ini macam balu Dap ada untung!...wa memang tau ini nik aziz sama Pas punya olang memang bodooooh...hehehe

rakab said...

Kalau seorang ketua Umno cawangan dapat projek kelas F, pemimpin Pas ngan Dap bising kononnya kerajaan bagi pada kroni.

Itu yang Pas Kelantan bagi puluh ribu ekar tanah pada pemimpin Dap tu, apa cerita..?? bukan bagi pada kroni ke..??

musibat !!

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

KALAU BACA TAJUK TERKEJUTLAH. TAPI ARTIKEL NI TAK BUKTIKAN UTUSAN BOHONG. YANG BOHONG PASPB.

APA BENDA YANG HANGPA TULIS SEBENAQNYA?

Anonymous said...

Susah kala sekolah x tinggi tapi men sokong porno mcm puak umno totok ni..bace la betul2 nanti ko pahamla...adoi..ni bajet org kampung masuk pekan nk jd hero..mentaliti typical malay.

Anonymous said...

Anon 18:38, sy dh biasa jmpa org mcm ni...biarkan la diorg nti diorg sedar la sendiri.

Anonymous said...

rakab si beruk umno sedang meroyan dibantu luncai lembu

Anonymous said...

rakab, luncai & sorang lagi tu memang mcm tu..kita sama2 doakan mereka sempat bertaubat & tahu hal sebenarnya...diorang semua ni "jiwa kacau"

rakab said...

anon 19.06,


Memang aku dah lama tahu hal sebenarnya..Pas hanya Islam pada nama sahaja. Amalannya berterabur !

Dalam Pas ada khawarij, syiah, Anwarinas, puak-puak yang gila kuasa dengan menyamar jadi orang alim, boleh mengkafir dan menuduh orang lain murtad sesuka hati.

Pendekata, Pas ini hanya sebuah parti yang memperalatkan agama Islam untuk merebut kuasa untuk kepentingan diri semata.

Bila cina Dap petik ayat Quran secara salah dan lintang pukang pun ahli Pas tetap bertakbir. Pas semakin hilang kewarasan...

Anonymous said...

Dalam umno ade perompak, perogol amah, peliwat warga mongolia, penyangak, samseng taik kucing baling batu sembunyi tangan, pengampu, pemakan rasuah dah tu bg anak bini makan, penghina Islam, pembodek xtentu pasal, pelindung penjenayah, bersekongkol ngan yahudi tp x ngaku, penjahanam ekonomi tp berlagak mcm pandai, pembuat undang2 zalim, ulamak pengampu xtau malu, pemfitnah, menteri gay, bekas wartawan bebal, penari tunjuk punggung, penolak hukum Allah, penzalim rakyat tapi tuduh org lain, penyubur perkauman berotak sempit, penindas pelajar, perosak budaya murni, pengumpul harta bilion2 dgn cara haram, dll.

Anonymous said...

Dlm umporno ade Megat Omardin
Ingat Megat
Ingat Omardin
Ingat Omardin
Ingat Pu Jerjak
Ingat Pu Jerjak
Ingat Omardin
Ingat Megat
Ingat Megat
Ingat Samseng Pemuda Umporno Gombak
Ingat Megat
Ingat Budak2 Samseng Umporno Gombak
Ingat Megat
Ingat Bapak dia Omardin Samseng Melayu yg hanya berani pukul melayu.....
Mcm mane melayu nk sokong Megat kalau jadi calon Gombak Setia...
Cina nk ke sokong Megat?
Samseng melayu umporno.....