Wednesday, January 23, 2013

JAMBUL TERJOLOL!!! Rosmah malukan Najib di Palestin, Jamil Khir , Nasharuddin , Zul Kulim tak nasihat ka?

Dengan muka tak tahu malu Rosmah tampa segan silu mengayakan jambul rambut terjojol di dalam lawatan konon-nya yang ulung bagi seorang Perdana Menteri Malaysia.

Najib memang tidak berani menegur apatah lagi mengarahkan Rosmah supaya berpakain sopan ketika melawat kesebuah negera Islam yang amat terkenal sejarah para syuhada dan juga tempat dimana ramai dikalangan Nabi berada di sini suatu masa dahulu.

Sikap angkuh,sombong dan bodoh Rosmah tidak henti-henti dilakukanya,menyebabkan krebiliti Najib semakin jatuh disebabkan Rosmah.

Jemaah Menteri yang turut serta dalam lawatan ini seperi Jamil Khir pun tidak berani bersuara menasihat Rosmah supaya menjaga adap disebuah negara Islam yang panjang sejarahnya.orangni
 
Memalukan orang Islam seluruh Malaysia...Rosmah terjojol rambut.



Apa beza isteri pemimpin Islam Palestin dengan Rosmah

4 comments:

Anonymous said...

Dia tak nak tutup sumer sbb nampak lagi tua. Itupun kalau tengok dekat2 dh mcm nenek kebayan!

Arya Teja said...

Salam.
Tuan minta pautan dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam SENARAI BLOG POLITIK POPULAR. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

Anonymous said...

dia belum baligh lagi..

Anonymous said...

Hangpa ni pun satu hal. Kena faham la. Kalau tak ada jambul dan rambut fesyen tebal tu...nampak bertambah pendek dan buntallah bini PM kita tu. Dia ni bukannya macam Siti Hasmah atau Wan Azizah, dilahir musim badak mengawan agaknya. Jadi la lagu tu.

Mahathir kata orang pompuan Islam Arab berjubah dan tutup aurat sebab lelaki Arab kuat nafsu. Agaknya bini PM kita nak test power nafsu jantan Arab kot. Maklumlah 1 Malaysia dah tau...Najib jenis penakut..tak der telor kata orang. Entahlah..mungkin betul mungkin tidak!