Friday, January 4, 2013

UMNO BERGOLAK!!! Ketua UMNO Bahagian didesak letak jawatan


UMNO BAHAGIAN PENGKALAN CHEPA BERGOLAK TERUK!!!!

Hari ini satu demo telah dikatakan didepan Lapangan Terbang Pengkalan Chepa oleh beberapa ketua-ketua Cawangan UMNO dalam Bahagian Pengkalan Chepa mendesak agar Ketua UMNO Bahagian Pengkalan Chepa merangkap Ketua Penerangan UMNO Negeri Kelantan, Datuk Dali Hussin meletakkan jawatan segera.

Mereka sepakat menolak usaha untuk beliau dijadikan calon "DEMI MENYELAMATKAN UMNO BAHAGIAN PENGKALAN CHEPA".


Apa sudah jadi ni beb!!!!!!...Kata UMNO Kelantan bersatu teguh.. tetiba kecuh pulak pasal hal ini.

Apa yang Dali Hussin lakukan sehingga begini sekali penolakkan ahli-ahli UMNO di Bahagian Pengkalan Chepa?

Ini mesti kes terlalu teruk sehingga desakan begini dilakukan.

UMNO BELUM BERTEMPUR DAH TERSUNGKUR.omak kau

19 comments:

Anonymous said...

Nk selamatkan apa??? Amno Pengkalan Chepa memang dh Selamat bersemadi dh lama dahh...Parlimen Pengkalan Chepa kubu kuat Pas zaman berzaman kubu kuat 1 Malaysia

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

DAHSYAT NOOO !! BUDAK BUDAK PUN RAMAI JADI KETUA CAWANGAN...

Anonymous said...

budak hotak mu luncai yg lancau.bulu blako dah tuh.brita ni soheh tak masuk tv 3suku

Anonymous said...

Tanam jenazah bini tepi rumah sebab tak mau campur kubur orang kampung yang ada kubur ahli umno.

angkara hj. hadi !

Pas sesat !

Anonymous said...

Akhlak anon 2154 ada hasil tarbiyah parti kebajikan pas

Anonymous said...

Tidak sah nikah oleh imam umno !

paspb, cuba check balik siapa tok imam yang nikahkan mak bapak hang...kalu imam umno jawabnya hang adik beradik kira anak haram laa..

amanat hj hadi ,....Pas sesat!

Anonymous said...

Bagussss bagussss umporno dh bergolak....lepas tu tergolek trus masuk kubur....

Anonymous said...

Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha!Ha! Ha! Ha! Apa sudah jadi dengan amanat mahadir dan najib bahawa demonstrasi bukan budaya kita????

Anonymous said...

Mencarut pulak kau ye! Ikut sunnah nabi ke sunnah nik ajis?

Anonymous said...

Adoiii, mati la aku camni! Tolong PAS, nikahkan kembali orang-orang tua ku!

Anonymous said...

Nabi muhd saw suruh bersatu. Dgn cemuhan2 sebegini, betul ke memperjuangkan islam PAS ni? Perjuangan nak undi & jawatan je nampak nye!

Anonymous said...

Berapa kena upah tu?

Anonymous said...

hahahaha....nak demontrasi atau tidak ,..terpulang laa...itu bukan amanat mahathir pun...itu cuma pandangan dia saja.

Tapi amanat hj.hadi melibatkan akidah!!....asas pegangan agama umat Islam.

ummah berpecah kerana ahli Pas percaya pada amanatnya..!!

Tarik balik amanat sesat mu wahai haji hadi !!

Anonymous said...

yang sesat tidak termasuk ahli sunnah waljamaah,bukan umno,pas dll bongok

Anonymous said...

Kalau ahli syiah mcm pas kira sesat tak?

insafdoh67 said...

Kah.kah.kah... Berat nanang doh umno lagu ni... Bala sudah sampai.. Kih.kih.kih.. Insaflah...

Anonymous said...

begitulah orang awam yang jahil ilmu ugama,suka buat fitnah.mu xtakut tuhan ko,mu belajar dari mana,setan

Anonymous said...

ini mungkin sbb umno pc tak mau bodoh jd ketua mereka..malu ka bro. Ada ka patut buat report polis psl doa adik nik aziz,minta polis siasat bwh akta hasutan..polis pun tutup kes.

Akta hasutan...cuba pikir siapa dlm senarai yg polis kena siasat termasuk yg mmg tak dpt disiasat..Allahu Akbar... nak pakai law dunia pun pikir logik la ngok.

Anonymous said...

kalu gitu aku aku nk wt report polis pasal budak tadika curi buah pauh sebutir bleh ko