Tuesday, September 24, 2013

PEMILIHAN PAS!!! Poll Blog PASPB, selepas 2 hari Husam masih di depan



Baru 2 hari poll ini dipaparkan , seperti di blog MSO dan blog pro PR yang lain Husam masih jauh di depan. Namun , sebaliknya berlaku pada poll dalam blog pro BN seperti astro awani. 
Poll yang dibuat dalam blog astro awani menunjukkan Nik Amar jauh di depan berbanding calon lain. Husam pula berada di tangga ketiga.
 
Poll dalam web astro awani
Jika dikira undian dalam blog atau fb pro PR , Husam pastinya adalah pemenangnya. Sebaliknya Nik Amar pasti pemenangnya jika dikira undian dalam blog dan fb pro BN. Tapi, berapa orang perwakilan kawasan yang menjadi pengguna fb dan pembaca blog? 


Jika ramai yang menjadi perwakilan, poll ini adalah signifikan dan menjadi sebaliknya jika tidak ramai perwakilan menjadi pengguna fb dan pembaca blog.

Tunggu untuk beberapa hari lagi, bagi melihat adakah Husam akan terus di depan dalam poll blog pro PR dan adakah Nik Amar akan terus di depan dalam poll blog pro BN.
Mana tahu penyokong calon-calon Timbalan Presiden PAS akan mula masuk mengundi calon yang disokong bagi memberi isyarat calon pilihan mereka dapat sokongan ramai.

No comments: