Friday, July 1, 2011

Kantoi, selain guna remaja diupah UMNO , PERKASA juga guna Minah Indon untuk berdemo

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/263000_10150231582573046_215868293045_6944498_5334320_n.jpg

PERKASA?

pejuang Islam?

kepala hotak lu!

Hari ini Pemuda United Malays No Otak telah membuat demonstrasi kononnya membantah Ketua Menteri Pulau Pinang, Guan Eng kerana menyokong Perhimpunan Aman BERSIH 2.0 yang bakal diadakan di ibu negara pada 9 Julai 2011 ini.

Mereka membawa sepanduk dan banner-banner kononnya Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sebagai anti Islam, dan menyebabkan perpecahan Islam. Mereka juga turut memakai pengikat kepala yang bertulis kalimah "Lailahaill Allah".


Namun di sebalik perhimpunan ini, ada perkara yang harus diketahui oleh semua pembaca. Anda lihat sendiri bagaimana wanita ini turut memakai kain pengikat kepala dengan kalimah "Lailahaill Allah" secara terbalik. Malah dia juga tidak menutup aurat. Inikah pejuang Islam? Anda jawablah sendiri...

Jika benar, daripada maklumat yang diperolehi wanita ini sebenarnya hanyalah seorang warga Indonesia yang diupah untuk meramaikan demonstrasi Pemuda United Malays (Mamak) No Otak.


5 comments:

Anonymous said...

Saya dan beberapa rakan akan menyertai Bersih 2. Kami akan pergi dengan syarat kita diketuai oleh Abang Mat Sabu.

Kami tak mahu Ambiga kerana kita pernah mengutuknya dulu bila beliau mewakili Lina Joy.

Mohon jasabaik PAS untuk isytiharkan bahawa kita ketuai Abang Mat, bukan Ambiga.

Allahhuakbar !

Anonymous said...

PAS diketuai Mat Sabu la dalam himpunan BERSIH tu. Kalau tak mahu ikut Ambiga, ikut la Mat Sabu

Anonymous said...

Sapa suruh hang pi ikut Ambiga... hang ni, biar betul kau peserta BERSIH 2.0? Semua orang dah ada ketua masing-masing dalam kumpulan masing-masing, didaftar di kawasan masing-masing.

Nampak sangat macam nak menipu je. Kalau aku silap aku minta maaf... maklumlah aku ni jenis orang memiliki tahap kewaspadaan tahap gaban... kalau nampak pelik je jari aku mula macam nak petik keyboard macam askar petik mesingan.

dhangdhingDuDE said...

ya ampun bhakk,, pake pengikat kepala'nya itu terbalik donngg, masak "laIllahaillAllah: nya itu terbalik sihh...malu' maluin dongg!!!ya ampoonn!!!

Anonymous said...

kenapa mcm pelik saja gambar wanita indon tu...??mcm diupah oleh jurukamera saja.....latarbelakang gambar indon tu mcm jurukamera jumpa dia dekat stesen bas...dgn keadaan orang lalu lalang...lepas tu terus upah suruh pki lilitan kat kepala....