Friday, July 29, 2011

Kerajaan buat Pemutihan PATI atau Pendaftaran Pengundi?


Sedang isu bersih masih tidak reda dan menjadi bualan hangat betapa SPR tidak telus dan menjadi badan penyelamat untuk membolehkan Be-eND kekal berkuasa, kerajaan yang diketuai oleh rejim UmnoApco itu sibuk mahu melakukan proses pemutihan terhadap warga asing tanpa izin (PATI),

Ada desas-desus mengatakan proses pemutihan itu berniat jahat terus tersebar, dan adakah ini buktinya
Ini bukan nama warga Malaysia mungkin, fikirkan












Adakah nama-nama yang tertera pada semakan itu adalah nama kebiasaan yang digunakan oleh majoriti rakyat malaysia, nama yang tertera itu dirasakan terlalu asing bagi rakyat malaysia sendiri.

Sebagaimana yang kita tahu, pernah sebelum ini ada beberapa artikel berkaitan projek pemberian kad pengenalan kewarganegara diberikan kepada pendatang tanpa izin seperti yang berlaku di Selangor dan juga Pahang.


Dan adakah bila rejim umnoapco merasakan helah itu sudah dihidu maka mereka kononya mahu menjalankan proses pembersihan dengan tujuan mengaburi mata rakyat. walhal matlamat sebenar proses pembersihan ini adalah mendaftarkan pendatang asing tanpa izin untuk memenangkan mereka didalam PRU13 nanti.

Warga asing tersebut diambil data diri mereka melalui sistem biometrik dan dikatakan diberi kad pengenalan?, adakah kerana itu SPR beria-ia mahu menggunakan sistem biometrik dalam PRU13 nanti?


Jika benar itu yang sedang dilakukan rejim umnoapco sekarang, maka rakyat malaysia kelak akan tertindas dinegara sendiri seperti mana yang dilalui rakyat negeri sabah. warganegara menjadi rakyat kelas 2 kerana kebiadapan warga asing yang diberi kewarganegaraan

adakah ini budaya politik kotor yang dibawa oleh rejim umnoApco semata-mata untuk menang, dengan nasihat dari sebuah syarikat israel yang bernama Apco Worldwide mereka akan buat apa saja untuk kekal berkuasa dan membolot harta negara.


Mungkinkah menteri dari rejim umnoapco ini meletakkan pendatang asing tanpa izin (PATI) setaraf dengan warganegara malaysia sendiri , dalam masa yang sama penyokong rejim umnoApco sering pula memburuk-burukkan bangsa cina dan india, parti seperti ini bukan sahaja harus dikalahkan, malah dipadam terus dalam lipatan sejarah.





Sila Check Di Web SPR PATI Yang Didaftarkan Dengan IC Berikut:-




530824715008 - NASEEM AKHTAR A/P ABDUL SALAM
671219715084 - MEHRUNISSA BANO
380424715016 - SOESSJE SCWANNE JETTY SILVANA GROENEVELD
650503715054 - SOEZYANA KRISTYAWATI



@TUKANGLAWAN SAYANGKAN MALAYSIA DAN GENERASI AKAN DATANG,HAPUSKAN PENGUNDI PATI.



"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"

No comments: