Friday, July 29, 2011

UMNO dapat kekuatan, Ayah Pin akan kembali pada PRU13




Arifin Mohamad 66 tahun (2007) atau lebih dikenali sebagai Ayah Pin, merupakan pengasas kepada "Kerajaan Langit" (Sky Kingdom) dan disenaraikan dalam kumpulan agama sesat dikatakan akan turun ke bumi semata-mata untuk membantu umnoApco dan membuktikan dirinya sebagai ahli paling setia parti umno itu.

Akan berkampung di Kampung Batu 13, Hulu Besut Terengganu, Ayah Pin akan menmbantu sedaya upaya dengan "power" yang dimilikinya untuk membantu umnoapco menang dalam PRU 13 nanti,menyifatkan dirinya sebagai "Tuhan" segala agama,ayah pin akan mempromosikan konsep 1 malaysia yang dperkenalkan najib.



Umnoapco sebelum ini cuba menyakinkan rakyat bahawa mereka mampu memartabat dan mengangkat islam sebagai agama rasmi negara ini, kononnya mereka sahajalah yang mampu diharapkan..


Robohnya masjid bujal di terengganu angkara umnoapco, dan tuhan segala agama juga adalah seorang manusia bodoh dari parti umnoapco... bukankah ini sudah jelas menjadi bukti, umno tidak lagi boleh diharapkan untuk mengangkat Islam



@TUKANGLAWAN Tahu Ayah pin boleh boleh magis, "Awas pengundi dari langit" .


"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"

No comments: