Tuesday, May 1, 2012

MANUSIA PENGECUT!!! Aktiviti Hishamuddin Tun Husien di hari Himpunan Bersih 3.0


Gambar dan cerita nie gua copy dari FB CMK Cucumatkilau


Cmk Cucumatkilau
37 minit yang lalu

CMK dpt maklumat, rupanya Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Hussin hanya berani turun ke bawah jam 8.00 malam sahaja utk bertemu dgn anggota polis semasa Bersih 3.0 baru2 ini. 


Dia hanya duduk kat puncak Hotel Citiin (lokasi CMK tido tuuu) untuk memantau dgn gunakan TEROPONG.. dan bg arahan supaya polis menggempur rakyat.

Tak berani turun rupanya anak Hussein Onn nii.. Duduk atas berani lah.. dah malam baru turun... 


Kenapa tidak berani berhadapan dgn rakyat. Agak2 beliau dpt arahan dr siapa utk arahkan polis menggasak rakyat yer?..

Kedah.kini 

10 comments:

Anonymous said...

Spesis jantan takde telor... Auwww!...

Anonymous said...

Dia terlupa bawa "KERIS PUSAKA UMNO"... itu dia berani teropong dari jauh dan bersembunyi pula tu.. apa punya pengecut punya Barua Umno ni...
Kalau bercakap tu, berbuih2 mulut mengatakan Bersih 3.00 akan gagal...

Baru tau deh.. tak ada teloq si Hishamuddin ni... Pengecut abis... hai malu lah

Anonymous said...

Kalau cam ni la sikap pemimpin umno...hanya teropong dpd jauh dan tak berani berdepan dgn rakyat, aku cadangkan kat lembu2 umno, buang aja lah pemimpin cam ni.

Pemimpin cam ni cuma main air liur aja langsung tak berani kedepan. Yang dirusuh nanti ialah lembu2 ja. Dia dok senang lenang kat hotel, lembu2 juga yang jadi mangsa.

Aku rasa kalau perang berlaku, pemimpin2 cam ni lah yang akan cabut dulu ke luar negara menyelamatkan diri. Yang tingal hanya lembu2.

Anonymous said...

salam. menang atau kalau, bukan manusia tentukan tetapi ALLAH yang menentukannya. Manusia hanya memilih cara untuk menang dan berusaha dengan cara yang telah dipilih itu untuk menang atau untuk menentukan kebenaran. ALLAH maha mengetahui. Dan apabila ALLAH berkehendakkan sesuatu itu berlaku tiada sesuatu pun dapat menegah atau menghalang. Kalau ALLAH berkehendakkan sesuatu kerajaan bertukar cara pemerintahannya, ALLAH akan tukar. Seperti maut atau mati; tidak dilambat sesaat dan tidak dicepatkan sesaat apabila sampai masanya ALLAH PASTIKAN SESUATU ITU PASTI/MESTI BERLAKU DENGAN SIFAT QUDRAT & IRADATNYA.

Anonymous said...

Diiringi oleh babi babi dan anjing anjing umno

Anonymous said...

gambar di atas.. Kepala segala bapa anjing(Bulldog) di kelilingi oleh anjing2 yang mabuk(Rothweller).. sempoga Allah melaknat kehidupan mereka dan keluarga mereka kelembah kehinaan.. AMIN

Anonymous said...

Kawan... Ko parti dap ka.. Pkr ka.. Pas ka.. Bw mengucap.. Jgn gunakan nama Allah utk mengata saudara sendiri. Doa sebegini biasanya akan terkena balik kepada yg memohon.. Allah x suka kita maki saudara kita anjing... Bila kita mati dap xkan sedekah al fatihah pd kita sebaliknya saudara islam kita bantu. Silap2 Allah nk tunjukkan insan2 spt di gambar diatas la yg bantu ko disaat kecemasan. Gunakan akal bukan nafsu.

Anonymous said...

Aku rasa la kalu ko jd dia ko buat perkara yg sama... Tampil bukan berani tapi mungkin gopoh atau terpaksa.. Bersembunyi bukannya takut tapi memerhati mengatur penyelesaian. Sbb itu la kehidupan kita berperingkat kalau dia di depan dan polis di belakang ko nak buat apa?? Pegang teropong? Tentu ada sebab kenapa Allah x takdirkan ko jadi menteri keselamatan dalam negeri...

Anonymous said...

Sbb ni la cina dan india makin kaya... Byk sgt duit melayu ni kot xde benda penting lain nak buat. Yang join blog ni aku bc byk yg melayu.. Tp cina kt mana ek? Join blog cina pulak? Alamatnya x bersatu lagi kot puak ni? Bila byk masalah cabot...

Anonymous said...

Hari tu kan aku sarapan nasi lemak kt warung depan rumah sambil baca paper harakah yg aku dpt free depan rumah dan paper yg aku beli dari kdai runcit sbelah... Sambil makan aku terkejut tgk satu gambar yg menghairankan.. Peserta bersih yg kena tahan makan nasi yang 'anjing' bagi!! Berselera plak aku tgk. Penat sgt ke sampai makan nasi anjing?