Friday, August 10, 2012

MCA TOLAK HUDUD!!! Maka haram sokong BN ikut fatwa ulama UMNO?


1. DAP bertanding kawasan majoriti bukan Islam, lawan MCA, Gerakan, MIC dll. Semua parti non muslim dalam BN nampaknya tolak hudud dan negara Islam. 
 
Chua Soi Lek sampai sifatkan gila pada ADUN yang cadang hudud di Johor. Jadi kalau sokong orang tolak hudud haram... calon DAP lawan MCA (kita katakan, dua-dua tolak hudud) ORANG ISLAM NAK UNDI SIAPA?
2. Kalau Dalam PR ada parti tolak hudud (DAP) tapi semua parti PR tolak rasuah, penyelewengan, kezaliman, kronisme dll. Dalam BN ada MCA, MIC, Gerakan,PPP, SUPP, PBS (11 parti komponen BN bukan Islam). Semua parti dalam BN tolak hudud disamping mereka adalah perasuah, penyamun wang rakyat, peneraju budaya mungkar, penindas rakyat. JADI, SIAPA YG AGAK BAIK SIKIT? ORANG ISLAM PATUT UNDI SIAPA?

3. Dalam PR ada DAP tolak hudud, tapi PAS menerima hudud. Manakala dalam BN semua parti termasuk UMNO tolak pelaksanaan hudud bahkan mempersenda hudud. Jadi, antara BN dan PR, ORANG ISLAM PATUT UNDI SIAPA?




FB : Ustaz Suhaimi Md Saad

1 comment:

Anonymous said...

jangan ikut kata ulama umno, tapi kita ikut kata ulama pas. confirm mutlak hakiki tok guru akan memberi pahala kalau mengundi pas, dan mendapat pahala yang lebih besar kalau mengundi DAP, kerana DAP adalah ketua pas

kita juga kene patuh pada Imam karpal singh yang menentang hudud, dan kita patut membuat demonstrasi berharap agar tindakan dikenakan kepada ust nasrudin kerana menipu bahawa Imam karpal sanggup berunding mengenai hudud.