Sunday, November 25, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Bila dikatakan ini kerja beruk-beruk , puak-puak UMNO marah tapi tengoklah gambar ini......


Billboard yang di dirikan atas tanah persendirian di sblah hyway pun di roboh ngan pihak yg tak betanggungjwb!!! Yang membuktikan Pihak sebelah berada dalam ketakutan yang amat sgt, Hancur BN

20 comments:

Anonymous said...

ini kerja beruk ganas, beruk samseng pun ada. yang dok komen lucah dalam blog ni beruk porno

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Aik, billboard jatuh pun salah kan umno? Please... lah. Takkan semua salah umno. Aku dah muak dengar dah.

Anonymous said...

Nanti karang atap rumah ko jatuh pun ko salahkan umno. Kalau tandas rumah ko tersumbat ko akan salah kan umno tak?

Anonymous said...

memang
lepas ni kalo ape2 masaalahpn, UMNO lah puncenye. UMNO lah IBU segala penyakit. UMNO KO, BN KO akan aman lah Malaysia..

Anonymous said...

Kan Mahathir yang kata:
UMNO dah reput dan busuk hingga ke usus(Kanser)
Syaitan yang dikenali(suka merosak)
Memang keje UMNO la. Sape lagi?

jay said...

Dh terkencing sangat la tuuu...hahaha

jay said...

Dh terkencing sangat la tuuu...hahaha

jay said...

Dh terkencing sangat la tuuu...hahaha

Anonymous said...

Dh terberak la be end skrg ni..hahaha

Anonymous said...

memang samseng ameno ni dah nazak. orang yang nak mati kalau ada kekuatan dia akan buat apa saja.
dulu kita ingat Botak Chin dan Bentong Kali je yang ganas. Rupanya samseng ameno lagi ganas, hinggakan polis pun takut.

Anonymous said...

kalo bab "kerja bangang" umno yg paling layak.

Anonymous said...

Unit amal pas mana? Pengecut betul, tak blh harap. Harap jaga parking je. Bila org kasi keje lbh sikit, mulalah curi tulang. Mcm ni macamana kita pas nak menang pilihanraya?

Anonymous said...

Lembu kak jat pun tau ni keja umno/bn....

hanya umno/bn je yg buat onar dlm negara

Tak caya tanya Najib sapa bunuh Altantuya ...mapoih dia nak ngaku....

Pasai tu la tak bagi 2 lawyer tu masuk malaysia.......

Anonymous said...

Dah memang kerja umno....kedah banjir umno salahkan pembalakan,, s'ngor banjir umno salahkan perlombongan pasir..melaka,johor,perak dan n sembilan pasal apa pulak....

kambing pas said...

mak kau bunting pun umno yang salah ke ??

bingai...!!!

Anonymous said...

mak orang pas bunting memang salah umno! ha! ha! kelakar lah... semuanya salah umno.. paspb lepas ni boleh join afdlin shauki masuk maharaja lawak mega.

Anonymous said...

bila ko komen do blog ni sah ko beruk umno. nak salah siapa lagi sbb dah sah beruk umno

Anonymous said...

Keje syaitan la ni,sape yg mgaku syaitan? BN la

Anonymous said...

Bila baca apa-apa berita dalam blog perlu teliti betul-betul. Dah siasat dan ada bukti kukuh baru boleh tuduh. Mungkin sendiri potong tuduh musuh potong. Inilah bahaya jika terlalu senang membuat tuduhan. Yang senang kita dapat dosa memfitnah. Nak jawab macam mana didalam kubur. Anwar, Nik Aziz, Najib atau sesiapa pun tak dapat tolong. Nak minta maaf dgn siap?