Wednesday, December 5, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Mahathir kata marah tak sampai tembak, bunuh tapi ini apa..........

11 comments:

Anonymous said...

Mamak baru masuk UMNO mudah lupa.

insafdoh67 said...

Sian r kalau betul. Zalim puok ni klau dia yg buat. Spai Hati buat ke Bangsa Melayu gtu. X kira mcm mne dia salah. Knpe perlu mati.. Mereka bkn penjenayah.. Jgn hampiri org yg ZALIM..... INSAFLAH...

pok amid littor said...

MAHATAIK yang telah mencelakakan Melayu dan terus akan berbuat demikian kerana dia ialah pengasas Parti Setan Yang Dikenali. Maaf, emosi sikit kerana bila saja pandang mukanya pun dah nak muntah! Jijik!!!!
Celaka punya orang!!!!!!!

Anonymous said...

Bkn pr yg akan buat huruhara tp umnobn yg lakukan sbb mereka dh tahu nak kalah pru13

Anonymous said...

Nampaknya banyak entri yg terkena muka sendiri ditarik keluar.Allah tidak ampun dosa mereka yang membuat fitnah dan sebagainya.Amin

Anonymous said...

Betul apa dia cakap,bukan depa yang tembak tapi pihak keselamatan,bukan melayu juga pelupa...

insafdoh67 said...

Xkira sape tembak. Melayu Cina India org yg buat Memang Zalim. Negara Islam. Knpe tembak org Islam. Jangan berkawan dgn Org Zalim kelak akn d sambar Api NERAKA. Ingat wahai kwn. INSAFLAH...

Deepak said...

Memang berpolitik tak sampai tahap nak tembak dan bunuh,...tapi pemberontak yang angkat senjata dan menyerang pihak keselamatan seperti di memali tu harus di tembak demi mempertahankan diri.

Cuba baca bab bughah [pemberontak kepada negara] mengikut hukum hudud.

rakab said...

Insafdoh67,

komen hang buat aku gelak jer...

Anonymous said...

beruk umno menyamar deepak pulak

insafdoh67 said...

Gelak r rakab. Cuba fikir patut ke bunuh... Klau patut memang kamu golongan Syaitan di kenali. . Zalim.. Pistol senjata perang lawan parang.. Npok sgt nk Bunuh. X kire sape.. Fikir.. Jgn Emosi. Rakab INSAFLAH. Dlu sy mcm kamu pejuang. Bukan PENCACAI UMNO. Dah lama kita kena Tipu. Berat Nanang nk Pikul BEWOK hidup...