Friday, December 14, 2012

GAMBAR HARI INI!!! Najib masih membisu, muncul T-shirt Tanya Najib di pasaran ......ada minat.....

 

kalau kt omputih kita ada "who shot jr" kt msia kita ada altantuya.. 

"siapa bunuh tuya"

RM30

xs/s/m/l/xl

BANK IN KE:
03045022026608
BANK ISLAM
MUHAMAD AMIRUL BIN RAMTHAN

DAH BANK IN ANTAR DETAIL KE:
tanahjawiprinting@gmail.com






NAMA:
ALAMAT:
SIZE:
BUKTI PEMBAYARAN (AMBIK GMBA RESIT/ PRINT SCREEN)
 
  

35 comments:

insafdoh67 said...

wa minat buku bik mama je.. olang mati wa takut ooo.. olang cakap jadi hantu wow... kih.kih.kih...

rakab said...

Najib sudah tiga kali bersumpah mubahalah di masjid menafikan keterlibatannya dengan pembunuhan Altantuya.

Tetapi puak pakatan berterusan merekayasa pelbagai bentuk finah untuk memastikan isu fitnah altantuya ini memberikan keuntungan maksima kepada politik mereka.

Puak Pakatan ternampak seolah-olah semakin tipis kepercayaan mereka kepada Allah swt.

Nauzubillah!

insafdoh67 said...

puok pakatan tak tuduh.. kita tolong sebar je.. Bekas Puok UBN dedah.. rakab jom kita bela bosss. kita report polis.. kita saman mereka.. jom 3juta Ahli Umno Tadok Telooooor kita Saman kerana Fitnah 1msia punya Bosss.. kih.kih.kih.. tunggu apa lagi CAI...

Anonymous said...

hehehee..moh kita pakat ramai ramai saman mereka..
ada ka patut Deepak buat cerita fitnah ni..tak patut kan rakab?
Deepak pun satu hal la pulak dah tak ada masa yang lebih molek ka nak bukak "lobang "pun.hehehehee..
Mandi Ajib gor..

orhge bacok said...

mu ngaku puok mu tukang sebar fitnah!
mu trimo loh pembalase dari Allah nati.

Anonymous said...

Kalo main sumpah blh lepas, baik x yah ade mahkamah...benaknye rakab....

rakab said...

Orang yang membuat dakwaan tentu ada bukti maka mereka kenalah laporkan ke pihak polis !

Itupun kalau benar-benar ada bukti sahih laa...

Kalau asyik merapu jer, orang akan anggap itu satu lagi fitnah yang tidak perlu dilayan !

Anonymous said...

Saya nak beli T-Shirt tu, tapi nak kena ubah wordingnya SEBAB ikut keputusan mahkamah, yang bunuh Tuya adalah Sirul dan Azilah, tapi siapa yang arahkan UTK tu bunuh Hakim terlupa nak tanya. Maklumlah malam tu hakim mabuk mabuk minum wisky. Harap diubah kepada "SIAPA ARAHKAN ALTYNTUYA DIBUNUH"

Kepada pencacai pengampu bernama RAKAB, kau jilat pungkoq najib 7 kali sehari pun tak akan dapat membersihkan dosa ini selagi persoalan siapa yang mengarahkan Altantuya dibunuh tidak dijawab.

Sudahlah jadi pencacai penjilat pungkoq, bodoh pulak tu!

rakab said...

non 1.25,

Kalau macam tu kenapa kau semua nak buat sembahyang hajat dan berdoa ??

sebab itu aku kata kepercayaan puak kau seolah-olah semakin tipis kepada Allah swt.

Bila dia dah sanggup bersumpah, kau sepatutnya berhenti membuat fitnah kepadanya melainkan kalau ada bukti baru yang sahih dan telah disahkan bersalah oleh mahkamah.

rakab said...

non 1.57,

Hakim pulak kau tuduh mabuk minum wisky....kau ni memang tak bermoral macam Anwar jugak!

Anonymous said...

yang suka pungkoq tu ialah datok sri Nuar dan penganut fahaman yang dibawanya macam anjing 157.

Anonymous said...

Rakab bangap.ada ka org kata najib bunuh tuya.org tulis tanya najib.memang aku sendiri pun tak kata najib yg bunuh.memang najib brani sumpah tak bunuh tuya.kerana najib tak akan bunuh tuya tp aku rasa najib tau sapa bunuh tuya atau apa motif utk bunuh tuya.tam kan saja2 tuya perlu d bunuh.mesti ada sebab.takkan sirul n azilah saja2 bunuh tuya.siap sedia dgn c4 plak tuh.pikir

Asrul Sani said...

Saudara Rakab,

Selagi PM kesayangan saudara masih membisu dan enggan menjawab berbagai isu yang ditimbulkan oleh rakan niaga Rosmah Deepak Jaikesen berhubung dengan isu Altantuya ini, selama itulah rakyat akan beranggapan bahawa ada sesuatu yang ingin disembunyikan dari pengetahuan umum.

Tindakan Hakim yang mengatakan siapa yang mengarah 2 anggota UTK membunuh model Mongolia tersebut sebagai TIDAK PENTING juga amat meragukan setiap orang yang berpelajaran. Baru kali inilah sejarah mahkamah negara ini diberitahu bahawa MOTIVE tidak penting dalam satu-satu kes jenayah. Kau faham tak RAKAB apa yang aku cakap ni. Kau dulu sekolah sampai darjah berapa ya?

Sebab cara kau berfikir sangat kolot. Kalau ikut cara kau, Najib dah bersumpah di masjid sampai 3 kali so, seleasai lah kes ini. Terbuktilah Najib tak bersalah sebab dia dah bersumpah dalam masjid. Kalau macam tu apa kata aku payung pungkoq hang ka, balun kakak hang ka sampai buntin lepas tu pi bersumpah kat Masjid Negara 18kali Wallahi Watallahi....aku tak buat.... boleh la selesai kes, tak gitu ngok?. Bangang kau tu simpanlah ke anak cucu sikit......

Anonymous said...

Ala la la Rakab,janganlah jahil murakab ! Dalam perbicaraan dua polis yg dituduh membunuh, kedua-duanya mengaku diupah oleh seseorang. Tak ada dalam mana-mana perbicaraan dalam dunia dalam kes pembunuhan yang yg tidak dibincangkan motifnya. Dalam kes ini hakim tak benarkan bincang pasal motif.

Anonymous said...

Kenapalah ada pencacai2 sebegini hilang akhlak sebagai orang islam mencarut, memaki hamun, mengeji,menghina, memfitnah dan bermacam lagi yang dilarang islam. Bertaubatlah semua ingat dosa dengan Allah selagi kita mohon keampunan Allah akan ampunkan tapi dosa sesama manusia selagi tak dimaafkan tannggunglah sendiri.

Anonymous said...

Paling mengejutkan si Braheng, Zul Nording, Hassan Akidah, (tak) harussani, senyap sunyi bila seorang hindu 'menghina' Al Fadil Najib! Apahal?Kenapa tiba-tiba tiada tolurrrr??? Kenapa, kenapa, kenapa!

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

LEPAS INI ADA BAJU " ADA BAU LAGI LA MAH "
ADA BAJU " NIK AZIZ BALUN TANAH LADANG RAKYAT "

ADA BAJU " MANA PERGI 5 JUTA, IDHAM LIM?"

ADA SESIAPA MINAT NAK BELI?..

insafdoh67 said...

kita bukan fitnah.. kita tolong kabo ke org kapung..org kuala lumpor kata ke Bossss dgn bik mama.. bukan wat bodo je org ni kutuk berat ni.. cai fitnah dgn sebar atau kabo lain.. kih.kih.kih..

Anonymous said...

luncai bin rakab dua2 tolol

Anonymous said...

luncai bin rakab dua2 tolol

Ngah Phg asal Melaka said...

akhirnya rakab timbul semula..hanya utk nak membelakan umno busuk tu...rupanya rakab masih tertutup hati dia..kerana bnyk menyusu dr lembu ijat tu...rakab teruskan dgn busuk umno tu..kami dr Pakatan Rakyat nak tumbangkan Be eNd wpun mcm2 tekanan dan tipu belit umno rosak tu..

acop said...

rakab katakan DSAI x bermoral..sy dah kenal dgn DSAI dr tahun 70an lg..DSAI seorg yg begitu hebat dan istiqamah dlm membelakan rakyat yg ditekankan, ilmu agama dan amalan syariatnya beliau pun bagusnya.. wahai rakab tolol, komen2 langsung ru hanyalah kerana sakit hati..najib ni setakat lutut DSAI pun xleh sampai tinggi ilmu dan syariatnynya...rakab jgn membodohkan diri aje..semua kes pembunohan tentunya ada motif..tp altantuya ni kenapanya xtimbul langsung MOTIF pembunuhannya dimahkamah..otak rakab langsung terfikir ke..tandanya kau tolol sangat..

Anonymous said...

Ingat dosa fitnah lebih berat dari dosa membunuh. Bertaubatlah mudah2an Allah membuka mata hati dan kembali ke jalan Allah. Aminnnnn.

insafdoh67 said...

Saman je. .. Cai..mri kita tolong bos kita.. Heran puok umno.. org crite x caya.. saman malu r. ni wat bodo je... kalau kentut boleh sorok.. ni beraaak atas muka Pm jib terus. Ganas depak. berani dia tuduh Bos bani melayu... kuncu kuncu tadok telor kena goreng di bik mama.... Heran aku tengok cai semua.. macam kena kasi je.. Depak dedah. marah ke puok pakatan.. Kalau ada telooooor aku cabar buat laporan polis.sprm... ada berani ke cai.. 26 bilion. . wow.. kaya..kih.kih.kih.. Berani Buat Sendiri mau jawab..

rakab said...

anon 2.15,

Kau sepatutnya tanya kepada hakim bukan kepada Najib. Kalau kau tanya Najib serupalah macam kau bertanya pada Nik Aziz siapa bunuh altantuya !

Anonymous said...

Setahu aku, akuan sumpah tu cuma laku kat pasangan suami isteri yg ada kes curang je. Tak ada bukti. Utk buktikan tak curang,baru buat akuan sumpah. Jgnla nampak bodo sgt

rakab said...

Saudara Asrul Sani,

1...Kalau benar Deepak dan puak Pakatan ada bukti sahih mengaitkan Najib/Rosmah dengan kes Altantuya, mereka seharusnya menyerahkan bukti tersebut kepada polis. Dan jika peguam negara mendakwa dimahkamah barulah di situ ada peranan Najib menjawab tuduhan.

Tapi kalau setakat Deepak dan puak Pakatan merapu dalam blog dan harakah saja, siapa yang nak layan ??...ia hanya akan dianggap sebagai satu fitnah dan mainan politik semata-mata!.

2...Kalau kau tak puashati dengan motif yang di anggap tidak penting, maka kau sepatutnya tulis di t-shirt itu 'Tanya Hakim" !!

Ada faham ??

3...Aku tidak kata pun sudah bersumpah bermakna tidak bersalah.
Cuba baca komen aku betul-betul,...0202,

"Bila dia dah sanggup bersumpah, kau sepatutnya berhenti membuat fitnah kepadanya melainkan kalau ada bukti baru yang sahih dan telah disahkan bersalah oleh mahkamah."

Segala cacian kau pada aku tu,..aku maafkan jer laa...

rakab said...

anon 2.46,

Kenapa tak dibincangkan tentang motif ?...itu kau kena tanya hakim !!

aku pun nak tahu jugak..

rakab said...

Ngah Phg asal melaka,

Salam ngah,...lama tak baca komen ngah. ASD dah sekat saya dari komen di blognya.

Kenapa komen ngah semakin teruk ??
nampaknya Pakatan gagal menjadikan ngah manusia yang lebih baik!

rakab said...

acop 6.32,

Begitu tinggi karamah Anwar dimata kau!. Kenapa agaknya Karpal Singh tidak menarik semula dakwaannya di parlimen dulu bahawa beliau mempunyai bukti kukuh Anwar telah melakukan liwat!

Anonymous said...

Karpal kan dah dpt 50 ribu. Nak bukti yg mana pulak?

Anonymous said...

kasihan rakab si beruk umno dah keseekoran menjawab @ mempertahankan najib

rakab said...

Yang penting aku berdiri dipihak yang benar !!

Anonymous said...

Rakab percaya dia brada di pihak yg benar.. X pa lah.. Ikut suka awklah rakab.. Selamat maju jaya..

Anonymous said...

rakab termakan hasutan syaitan dikenali