Friday, December 14, 2012

PANAS!!! Siapa Ahli MT UMNO yang panggil Deepak ke rumahnya?

http://1-ps.googleusercontent.com/x/www.malaysiakini.com/mk-cdn.mkini.net/553/470x275x08a63fb4255a826c8b69c2f2d2f90021.jpg.pagespeed.ic.KEh04caQgm.jpgSubhanallah, Nampaknya rakyat Malaysia tak perlu nak bersusah payah menggunakan mahkamah Perancis, manakala pembangkang pula boleh berehat dan tak perlu  jadi tukang sibuk buka cerita, secara tak langsung maklumat datang dari kelompok sesama kaum kerabat kroni UMNO sendiri...
Dah berapa siri isu Deepak ni,,, apa lagi UMNO nak kata,, dimana Najib,kenapa membisu,, nak buat buku biografi macam lakinya Rosmah juga ka untuk menjawab... 


Dan yang terkini ada pula Ahli MT UMNO yang nak menyibuk atau nak membodek,, apa ni,, kalau cerita Deepak tu berunsur fitnah saman ajalah, atau minta perintah mahkamah halang Deepak buat cerita, apa nak main ugut-ugut...Manjung Mari

Baca sepenuhnya di SINI

17 comments:

Anonymous said...

"During the UMNO conclave two weeks ago, Deepak met with Zahid Hamidi, the defense minister to appear on a video that supposedly implicated Opposition leader Anwar Ibrahim in his decision to go public."
from asia sentinel
http://www.asiasentinel.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5041&Itemid=178


ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

DOA PAS DAH TERBALIK. PAS TIDAK LAGI RUJUK QURAN DAN HADIS SEBALIKNYA MERUJUK DAN BERGANTUNG HARAP KEPADA HINDU CARPET...

insafdoh67 said...

jawab sedap sikit.. cai.. koman spanar r.. kih.kih.kih...

Anonymous said...

Bodo luncai nih.komen tah apo3.klu bodo tak yah komen nampak sangat bodo.siuk.

Amuraria said...

BIARKAN BARUA UMNO-APCO SI LUNCAI TERJUN DENGAN LABU ....OOOPS LEMBU NYA ! ABU !

rakab said...

Setakat ni deepak cuma memberi kenyataan umpama penglipurlara yang bercerita.

Mana bukti-bukti yang menyokong dakwaannya ??

Deepak said...

Berapa elaun yang di berikan oleh Pas Kelantan kepada imam dan imam muda ??


Pas Umno/BN

Imam,........RM150 RM750

imam muda....RM50 RM750

Kerajaan Pas Kelantan bagi RM50 jer elaun sebulan untuk imam muda ?

nak tegaskkan Islam apa kejadahnya ni !!

Anonymous said...

Kerajaan Umno bagi RM750...baru ler betul !!

Anonymous said...

rakab@deepak si beruk umno bangun tidur mamai . tiba2 cerita elaun imam nak spin cerita.

nilai Islam itu tinggi bukan ukur dengan duit macam nilai umno

Anonymous said...

Hoi BERUK....mau spin crita ka? Dah la bodoh, ada hati nak bodohkan orang lain. Luncai, rakab & geng2 mangkuk hayun sebenarnya menggelepur dengan pendedahan PASPB..kan..kan..kan.. Sekiranya PASPB cuma hampas dan tiada nilai, buat apa beruk2 ni nak terus menetap kat sini.

Anonymous said...

Rakab luncai dan pecacai yg seangkataN ialah cyber trooper upahan UMNO

insafdoh67 said...

lama doh tak dengar mamai... kampung org pangil poning lalat... kih.kih.kih...

muhammad abdullah said...

Bila deepak nak buat lapuran polis?Hari2 cerita je tak cukup.Kalau masuk court mesti lebih thrill...mcm movie hindustan.K Mah kan suka cerita hindustan.

rakab said...

Encik mamat anak pak Dollah,..yang mendakwa Najib/Rosmah terlibat kes altantuya adalah Deepak Jaikishan dan puak pakatan.

Maka ente dan puak Pakatan lah yang sepatutnya bawakan bukti-bukti sebagaimana yang didakwa ke SPRM dan polis.

Itupun kalau benar ada bukti laaa...

rakab said...

Anon 1928,

Saya bukan upahan mana-mana pihak pun...Saya memilih Umno/BN kerana saya merasakan bahawa perjuangan Umno/BN adalah yang paling relevan untuk negara berbilang bangsa seperti Malaysia ini.


insafdoh67 said...

molek r cai.. dlu sy.. lepas cai and the gang.. memang relevan.. sapu blke.. undang undang lg relevan... mcm mcm adaaaaa.. serik doh wei. kih.kih.kih...

Anonymous said...

BODOH BANGANG BAHLOL BENGAP