Friday, January 21, 2011

PAPA GOMO fitnah, PAPA GOMO fitnah, kalau fitnah mesti PAPA GOMO



Oleh: Pria Malaya

Isnin, 20 Disember tahun 2010, seorang blogger tegar Umno, Papa Gomo telah mengeluarkan amaran keras kepada seorang ADUN Pas Kelantan...

GEMPAR 18 SX - Letak Jawatan Sekarang Atau Kami Dedahkan Gambar Anda Berzina!!!

Gomo memberi AMARAN KERAS Kepada Adun PAS Dun Perupok Untuk segera meletakkan Jawatan Adun Perupok yang di sandang kini. Tempoh Akhir bagi anda Meletakkan Jawatan adalah pada Bulan ini iaitu December 2010.

Pada Bulan January jika anda iaitu Datuk Omar Mohamad Adun PAS Perupok tidak Meletakkan jawatan maka Kami di NADI RAKYAT akan mengeluarkan segala BUKTI BUKTI Bergambar dan Rakaman Video SEKS Anda untuk tatapan Umum.

Ini Bukan UGUTAN tetapi ini adalah AMARAN KERAS kepada Pemimpin PAS yang cuba berlagak ALIM TAIK KUCING!!!
Hari ini, 21 Januari 2011, genap sebulan amaran ini berlalu..namun sehingga ke saat ini, janji hanya tinggal sekadar janji..bukti bergambar dan video rakaman seks sebagaimana yang dijanjikan tidak dikotakan...TERNYATA, IA HANYALAH FITNAH SEMATA-MATA!!..



Nampaknya, blogger Umno tidak pernah serik dengan cerita fitnah..selepas satu persatu fitnah dijaja dan direka..belum selesai fitnah berzina terhadap ADUN Selising, ADUN Perupok pula menjadi mangsa fitnah mereka..ternyata Papa Gomo telah melakukan fitnah yang 'maha' dahsyat kepada pemimpin2 PAS!!

Fitnah zina terhadap ADUN Selising

Dalam kes fitnah zina terhadap Adun Selising, ternyata mereka telah melakukan pembohongan dan sandiwara yang paling menjengkel dan memualkan...lakonan mereka tidak menjadi, sandiwara mereka terkantoi ditengah jalan..

Kalian boleh lihat sendiri bagaimana Papa Gomo, team Nadi Rakyat bersama Saidi Hussin sendiri telah melakukan pembohongan kepada kalian..sila baca pada dua link di bawah, terutama pada siri yang pertama..


1. BONGKAR: Sandiwara Papa Gomo, Nadi Rakyat dan Saidi Hussin isu ADUN Selising! (siri 1)
2.
BONGKAR: Sandiwara Papa Gomo, Nadi Rakyat dan Saidi Hussin isu ADUN Selising...(siri 2)

Sehingga kini, mereka belum menjawab hujah-hujah yg dikemukakan oleh berisan blogger pro-PR..antara hujah dan persoalan penulis yang masih gagal di jawab Papa Gomo dan rakan2nya adalah:
"...Dan katanya, laporan polis telah dibuat...apa yang dituntut kini ialah, mana bukti laporan polis? balai polis mana mereka laporkan jika benar laporan telah dibuat? mana gambar bukti kecederaan pada Saidi Hussin..penulis soalkan ini sebab biasanya puak2 gerombolan laju je lampirkan bukti laporan polis, tapi kali ni?..." (klik di SINI)
Ya, jika kalian perhati dalam kes2 sebelum ini, jika mereka (puak gerombolan) benar2 berhadapan dgn situasi seperti ini, mereka akan segera membuat laporan polis, dan akan melampirkan bukti laporan polis pada umum sebagai bukti..


(Tidak beberapa lama isu lakonan ini dimainkan, dikhabarkan ketua team Nadi Rakyat, Azmy Awang telah diugut bunuh oleh seseorang, dan laporan polis terus dibuat sebagaimana bukti pada foto di atas..)

Namun, dalam dua kes ugutan bunuh (kononnya) terhadap Saidi Hussin sebagaimana yang diceritakan dalam link pertama diatas (kes langgar lari dan cubaan bunuh dengan parang), mereka gagal kemukakan bukti laporan polis..

Ternyata Papa Gomo, Azmy Awang dan Saidi Hussin adalah golongan pembohong dan munafiq, dan golongan ini sumpah dan janji mereka tidak bernilai di sisi Islam!..




Solat hajat

Berdasarkan pemerhatian penulis, selain faktor untuk melariskan blog, punca lain blogger Umno ini semakin BERANI menabur fitnah adalah kerana beliau tlh mendapat sokongan padu dari rakan2 blogger (pemfitnah) yang lain, satu kepala..inilah punca blogger Umno ini tidak sedikitpun rasa takut dgn bahana dan malapetaka fitnah..

Untuk yang terakhirnya, penulis ada mendengar khabar bahawa akan di adakan solat hajat ke atas puak-puak munafiq ini..penulis setuju 100%..dan penulis minta supaya disebut nama samaran blogger "Papa Gomo" ini secara jelas, termasuk rakan-rakan mereka yang menyokong perlakuan blogger terlaknat ini..moga Allah menjatuhkan balasan setimpal ke atas perbuatan2 hina mereka..


Akhir kalam..ingat Umno, ingat fitnah...fikir2kan..wallahua'lam..

NOTIS: Terbaru, calon PAS DUN Tenang, Cikgu Normala Sudirman telah menjadi mangsa fitnah terbaru, berzina/khalwat oleh kumpulan-kumpulan terlaknat ini..kalian boleh rujuk di SINI..

p/s: Penulis yakin Papa Gomo akan 'persetankan' artikel ini..oleh itu penulis mohon supaya rakan-rakan dapat sebarkan artikel ini ke ruang blog dan facebook..biar semua kenal siapa blogger Umno ini..fitnah dan cerita aib tidak dpisahkan dr mereka..pada Papa Gomo, sila buktikan tuduhan kamu!

3 comments:

antigomo said...

die niee lee wakil dajjal kat malaysia, napee tak tau lagi kee..
namee jee blogger.takkan taktau kot..
semua yang jadi follower die tu semmuanye pencacai dajjal akhir zaman..
percaya atau tidak, tunggulah dajjjal melawat malaysi pasti tido rumah die punyeee..
tengok muka lee bro, takkan tau kot.muka yang diceritakan dalam kitab.perhati betul2 pasti nampak..

Anonymous said...

ye la ada nampak , perhati betul baru nampak.

Anonymous said...

nanti nak tengok betul2, muka tak berimah memang sahih nampak. Tapi muka dajjal tu, rasa2 ada la