Thursday, February 24, 2011

Blogger Umno dedah seorang Menteri Umno adalah gay

Blogger UMNO dedah Menteri Kabinet Gay dari Johor

Sebuah blog pro Gerombolan songkok tinggi mendakwa memperolehi maklumat sahih bahawa seorang Menteri Kabinet yang berasal dari Johor merupakan seorang gay. Blog tersebut turut mempersoalkan sama ada Najib sanggup untuk memecat Menteri ini seperti yang dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap Anwar Ibrahim.



Blog tersebut anotherbrickinwall.blogspot.com mendakwa menerima maklumat yang boleh dipercayai dari UMNO bahagian bahawa menteri kabinet tersebut memiliki seorang "jambu" yang sebelum ini bekerja di sebuah Jabatan Hal Ehwal korporat di sebuah bank utama di Kuala lumpur. "jambu" tersebut kini bekerja di sebuah syarikat pelaburan antarabangsa.

Menteri tersebut dikatakan selalu bertemu dengan "jambu" itu di Nikko Hotel. Malah didakwa begitu rapat sehingga boleh meminta wang dengan mudah sebanyak RM20,000 dari menteri berkenaan.


Meskipun blogger pro songkok tinggi tersebut cuba menyembunyikan wajah menteri tersebut, namun hasil pencarian ReJaM© di google, wajah menteri yang dimaksudkan telah terdedah. Jelas sekali disebalik objek hitam yang menutupi wajah menteri tersebut adalah wajah lelaki yang serupa dengan Hishammuddin Tun Hussin Onn. Di bawah ini wajah menteri yang dimaksudkan.



Blog tersebut mendakwa Menteri yang dimaksudkan bukan Hisyamuddin, tetapi menggunakan gambar Hisyamuddin yang dihitamkan. Apakah muslihat di sebalik cerita ini? Hanya blogger tersebut yang tahu.


ReJaM© "No komen..."

No comments: