Thursday, February 24, 2011

Tunggu maklumat dari Universiti Al-Azhar mengenai status calon BN Kerdau

PRK Kerdau : Panas!! Calon BN Bukan Lulusan Al-Azhar? --- UMNO/BN TAK HABIH - HABIH NAK MENIPU RAKYAT



Panas!!
Ini berita yang baru di terima..Pagi tadi, semasa pekena mee hoon sup dengan seorang sahabat saya .Sambil-sambil makan, kami bersembang pasal isu semasa dan pilihanraya kecil di Merlimau dan Kerdau. Sembang punya sembang, maka terceritalah perihal calon BN di Kerdau iaitu Syed Ibrahim.

Dikhabarkan, Syed Ibrahim 44 tahun adalah juga Penasihat Agama Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob. Yang panasnya.. sahabat saya bagitau, Syed Ibrahim ni bukan lulusan Al- Azhar sebenarnya, pengajian dia ni tak abih kat Al-Azhar. Maknanya Syed Ibrahim bukan lulusan Al-Azhar. Maklumat ni dapat dari kawannya yang belajar di Universiti Al-Azhar, Mesir.

Kalau betullah cerita ni, akan menjadi tamparan hebat buat BN. Umum mengetahui, calon BN di pilihanraya kecil dari Rohaizat (Penanti) sehinggalah Azhar Ibrahim (Tenang) mempunyai masalah. Sahabat saya ini berjanji akan mendapat maklumat lebih lanjut daripada kawannya berkenaan isu panas ini. Sekiranya benar maklumat panas ini, saya akan paparkan dalam blog ini...tunggu!!!
By Addin77.

1 comment:

abu nu'man said...

atau mnungkin dia banyak sangku paper arab????