Saturday, April 28, 2012

GAMBAR MANGSA LANGGAR!!! Terperosok di bawah kereta polis

Terima kasih polis.

Kita akan hantar ke kubur mayat umno dan bn. Hapuskan mereka dalam pru13 nanti!

17 comments:

Anonymous said...

Kale nak tipi tu biarlah berpada . Jangan ingat semua orang bodoh macam awak .

AloQStaQ said...

Dalam video ni pun tak de pulak yang kena tindih dengan kereta polis ... yang nampak, polis dengan mamat helmet hitam tu yang kena pukul teruk ... mana bukti kereta polis ni dah lenyek puak hang ? ... (siarkan kalau berani) KLIK LINK NI : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1xh52zernUM#!

Anonymous said...

Bila ada kuasa dan lesen memukul dan mencederakan sesuka hati terhadap rakyat yang berhimpun...jadi takbur dan lagak gagah...Tapi jika Allah tarik nikmat sehingga tangan dan anggota badan menjadi lumpuh,,,baru nak sedar diri... sudah terlambat. Renung2kan la..

Anonymous said...

puak2 bershit yang sebabkan keta polis terbabas.....dah jelas dalam video nak cakap pa lagi. Baling batu baling kon....pas 2 duk kata polis jugak jahat.

Anonymous said...

agak-agak macam mana kalau Allah tarik balik nikmat drp orang yg suka menipu rakyat??? menggunakan kuasa bercakap utk mempengaruhi rakyat yg pendek akal utk pergi berhimpun ditempat yg tidak sepatutnya?

Kenapa pemimpin ini tidak menggunakan akal utk berdiplomasi setelah kerajaan bertolak ansur utk membenarkan perhimpunan di stadium? kenapa tak guna? kalau kat stadium confirm takde yg kena lanyak dengan kereta polis. mereka tahu, kita semua pun tahu hakikat itu, tapi kenapa masih berdegil???

aku harap semua rakyat yang masih sayangkan negara ini, mari kita tunjukkan kuasa kita pada PRU13 nanti. jatuhkan anasir yang merosakkan keharmonian negara yang kita cintai. mohon agar Allah tarik balik nikmat kuasa yang mereka ada, biar mereka sedar siapa yang lebih berkuasa.

Anonymous said...

yg aku heran knp polis pakai helmet dlm kereta...mcm nak buat stunt jer.....yelah...perancangan mereka.....SB-SB yg berlakon akan membaling botol2 dan kereta akan dilakonkan bergerak laju dan terbabas....itu adalah provokasi......lu fikirlah sendiri....

Anonymous said...

mamat 7.39 mana ada pemandu PDRM pakai helmet yang pakai helmet tu hamba ALLAH yang nak tolong polis tu!!! Hang buta dan pekak ka jangan buat fitnah yang melampau Agama Islam melarangnya hang orang Islam ka Kafiak !!!!!

Anonymous said...

Kepada pihak bersit apabila ada masaalah, kena rogol ka kena rompak ke jangan report polis yang digelar anjing dan babi, setel lah sendiri atau panggil Abiga selesaikan OK, (Pukimak punya puak Melayu bangang jadi anjing suruhan Kafiak laknat, Agama Islam letak dalam longkang)

Anonymous said...

sebab yang kuat merogol, merompak adalah pencacai umporno. kena bagi balik kepada polis la selesaikan

Anonymous said...

kat tempat aku pun ada gak polis kena belasah pasal nak ambil kesempatan kat anak dara orang..sanggup kena pukul dari kene heret masuk balai..lg pun memeber sekolah aku polis kat sarawak..mula2 je janji nak jadi polis baik..dah ada pangkat semua dah tak betul..ni bukan rekaan dia cite kat aku..tu lah polis..bila kes jenayah kat tempat aku..smpi sekarang tak setel2...dunia dah nk kiamat...kiamat kecil pun dah wujud..

Anonymous said...

Di Mesir dulupun macam tu juga polis bertindak atas arahan pemerintah, sekarang apa dah jadi dengan penzalim, kerajaan baru Islam wujud rakyat selamat, mungkin akan berulang di Malaysia yakni kerajaan bertukar kepada kerajaan berjiwa rakyat.

Anonymous said...

Buatlah kamu ketika kuasa masih ada di tangan, jangan nak salahkan polis 100% kerana mereka makan gaji, yang kita patut salahkan adalah yang memberi arahan.

Anonymous said...

Kalau rasa dah kuat dan diterima rakyat, nape tak bubar parlimen lagi, tangguh...tangguh...tangguh, macam Pak Lah dulu dia anak jantan, bukannya janpondan.

Anonymous said...

Kalau Pak Lah masih memerintah, saya yakin keadaan negara tidak jadi macm ni kerana beliau lebih beriman dan hatinya lembut walau dikeji rakan seperjuangnnya.

Anonymous said...

Demokrasi...dari Rakyat, Untuk Rakyat dan Demi Rakyat bukannya kepada kroni.

Anonymous said...

Demokrasi...dari Rakyat, Untuk Rakyat dan Demi Rakyat bukannya kepada kroni.

Anonymous said...

Ya betul, saya sokong pandangan anda. Kita perlu ikhlas kepada rakyat, kita jadi pemimpin yang hiodup mewahpun kerana rakyat yang undi kita.