Saturday, April 28, 2012

VIDEO SEBENAR!! Orang ramai mengangkat kereta polis untuk selamatkan mangsa yang terperosok akibat dilanggar kereta polis

19 comments:

Anonymous said...

mne ada org bwh kete tu bang??..pastu cer abg bayangkn,abg tgh drive,kete abg d baling dgn batu smpai pecah cermin,mgkin jgak ada batu atau botol yg d baling tu terkena pd muka atau mata abg mse tgh drive tu,ada kemungkinan x untok abg terbabas???..hmm..

peace..

Anonymous said...

???
brrrshit!..salah tajuk daaa :)

Waris Bangsa said...

biase la tu nok spinn citer...mcam dop pham lagi...

Anonymous said...

Sape la yg dok spin cite klu bukan tv3..member gua ex reporter bernama banyak bukak cite..tv2 n paper arus perdana mmg banyak spin cite..benda 1000, editor suh edit jd 10000...ni org yg pernah keje dgn bernama sendiri ckp k..

Anonymous said...

saksi kejadian : memang ada yang dilanggar. orang ramai sangka masih ada di bawah kereta , sebenarnya sudah ditarik mangsa berkenaan untuk dibawa ke hospital. maksud orang ramai memang nak selamatkan mangsa

Unknown said...

Org ramai igt ada org lg kat bwh...so terbalikkanla kereta.tgok2 takde..end of story...darah yg kat kantai tu org yg kena sblm tu..mmg ada yg cedera..

marzuki said...

abis yg pg pukul polis tu bwt apa,pk la klu dia polis pn dia manusia juga.kata perhimpunan aman.ini bodoh punya

marzuki said...

abis yg pg pukul polis tu bwt apa,pk la klu dia polis pn dia manusia juga.kata perhimpunan aman.ini bodoh punya

Anonymous said...

kalo aku la bawak kete tu, dah langgar semua org..
hahahak...
Baik betul la polis nih..

Anonymous said...

kalo aku la bawak kete tu, dah langgar semua org..
hahahak...
Baik betul la polis nih..

Anonymous said...

hoi marzuki ko tgk sapa yg kena pukul. yg pakai helmet nak pukul polis. dia dipukul sbb timbulkan provokasi. yg provok ini sb-sb, polis yg memandu tak dipukul malah dikawal keselamtannya. kalo samseng mcm umno, mampus polis tu .

Anonymous said...

bersih bodoh

Anonymous said...

kuasa adalah undi,xperlu hndak menjadi pengikut ambiga yang terang2 kafir,jihad kepada tuntutan allah bukanya jihad tuntutan bersih,pk sendiri wahai umat islam?/

Anonymous said...

berita perdana kata himpunan bersih ditaja parti pembangkang ada malaun dapat RM150-00 sorang. Aku gi ngan 3 anak aku satu sen pun tak dapat, duit aku keluar dalam RM150-00, kitorang dapat cenderamata gas pemedih mata dah namapun gas pemedih mata. takde citer lain ke nak spin. mentaliti org BN masih kat takuk lama. Ingat org masih bodoh

krool said...

tulh kalau hdup dgn duit rkyat tpi khianat...didunia kau(polis/umno)mgkin kau menang...tpi akhirat...brapa rmai yg akn tntut nnti...bila kau nk sdar??ingtlah MAAAAAAAAAAATIIIIIIIIIIII!!!!!!

krool said...

tulh kalau hdup dgn duit rkyat tpi khianat...didunia kau(polis/umno)mgkin kau menang...tpi akhirat...brapa rmai yg akn tntut nnti...bila kau nk sdar??ingtlah MAAAAAAAAAAATIIIIIIIIIIII!!!!!!

krool said...

tulh kalau hdup dgn duit rkyat tpi khianat...didunia kau(polis/umno)mgkin kau menang...tpi akhirat...brapa rmai yg akn tntut nnti...bila kau nk sdar??ingtlah MAAAAAAAAAAATIIIIIIIIIIII!!!!!!

Anonymous said...

benda mudah ja kalau pakai otak...len kali guna mata tengok ada orang ke x bawah keta 2. ni x guna otak terus angkat pas2 bawu cakap x nampak orang..hahaha. lawak3.

Anonymous said...

agaknya polis tu memang saja-saja nak tekan pedal minyak? VIDEO SEBENAR konon....