Monday, November 12, 2012

1 KAMPUNG KELUAR UMNO!!! Bukan di Kelantan tapi di Johor kubu UMNO


Gambar ini dirakamkan disebuah kampong di Batu 5, Kg Mohd Noor, Parit Sulong, Johor, DUN N21 Parit Yaani

Dikhabarkan seluruh ahli UMNO cawangan itu melahirkan rasa marah dan kecewa kepada UMNO kerana gagal menunaikan janji serta menjaga kebajikan penduduk kampong.

Mereka merasakan diri mereka dilayan macam sampah oleh para pemimpin UMNO.

Setiap kali tiba pilihanraya maka bermacam-macam janji manis ditabur oleh para pemimpin UMNO tapi tunaikannya, habuk pun tarak!!!

Ini menyebabkan penduduk kampong yang rata-rata adalah ahli dan penyokong UMNO naik minyak dan bertekad berpatah arang berkerat rotan dengan UMNO dengan mengambil tindakan membubarkan cawangan UMNO Batu 5, Kg Mohd Noor Parit Sulong, Johor.

Petanda awal yang Johor bukan lagi kubu kuat UMNO dan kejatuhan UMNO bukan lagi perkara mustahil.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG.... NANTI JAWAB NAJIB... JOHOR DAH NAK TUMBANGGGGGGGG.OMAK KAU

9 comments:

Anonymous said...

Hehe...berasapla kpala dato jun...

wak senggol said...

الله اكبر ولله الحمد

takbirrrrrrrrrr sebanyak yg boleh.......

Anonymous said...

Take..beer!

Anonymous said...

Mampus umno taik..

Anonymous said...

Kalau nak bagi lg panas..kasi rombongan merdeka rakyat datang buat ceramah ,confirm mesti dapat ahli baru, sepatutnya masa nilah pelobi pr masuk kampung ni untuk raih dan dapatkan sokongan

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

BUATLAH BANNER DAN GANTUNG SATU NEGARA. BARU BOLEH KATA SATU NEGARA TOLAK UMNO..

HE!HE!HE!

Anonymous said...

puak umno boleh la buat luncai oii.indah khabar dari rupa.contohnya jom solat asar bersama najib.yg tu pun pakai banner.ingatkan najib jadi imam,rupanya duk belakang imam pun tak berani.abis 1negara tau.pasang lg banner luncai oii.hehe

Anonymous said...

Video najib x tau apa itu najis mughallazah ada dlm youtube..kena troll ngan budak skolah.haha

Anonymous said...

aku duk sri medan! Ketua umno kg md noor ni nme dia daliman! Dlu dia keje recos jd lori driver je!... Pnah kene mados gk dia 2 ha3!.. Aku ingat dia ni dh kne suap ngn md ajis lh...cmni cntoh ktua umno!..makan sorng je..hulur2 r bro..!