Monday, November 22, 2010

Debat : Pemuda PAS Larut Vs Pemuda Umno Larut



IPOH, 22 Nov. : Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) merakamkan ucapan tahniah kepada Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Larut (PPUBL) yang berani bersemuka dengan Dewan Pemuda PAS Kawasan Larut (DPPKL) di atas satu pentas Muzakarah atau Debat setelah kedua-dua belah pihak menyatakan kata sepakat tarikh, tempat dan masa yang sesuai pada bila-bila sahaja.

DPPN Pk merasakan kepimpinan PPUBL yang sedia ada setanding malah lebih berani daripada Maslin Sham Razman Ketua Pergerakan Pemuda Umno Negeri Perak sekarang yang tidak mampu bersemuka DPPN Pk sehingga sekarang.

DPPN Pk difahamkan isu yang bakal dibincangkan dalam muzakarah tersebut akan juga meliputi upacara ancak tiang seri Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir dan isu Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin memegang lilin dan memakai baju hitam serta beberapa isu lain.

DPPN Pk berharap majlis ini dapat direalisasikan dan berjaya dengan jayanya. DPPN Pk melihat di atas ketokohan Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar Ketua Umno Bahagian Larut turut menyumbang di atas keberanian PPUBL ini.

DPPN Pk menyokong usaha seumpama ini dan mengharapkan banyak lagi pihak menganjurkan majlis seumpama ini di masa hadapan.

Di harap dengan terlaksananya Muzakarah atau Debat ini akan merungkai pelbagai isu yang rakyat perlu memahaminya.

1 comment:

budakbalun said...

Salam..

Bior benor wehhh!!

Brani ke budak2 UMNO tuh!!

Depan Puteri UMNO boley la deme!!

wakakakaka!