Thursday, January 5, 2012

BANGUNAN SALIHIAH!!! UMNO engkar arahan mufti, derhaka kat Agung


Cisss puak2 derhaka ni sudah melampau, sudah war2kan dalam blog depa untuk bermandi darah pada 8 Mac ni, kerana nak pertahankan pejabat Takaful Ikhlas dari dirobohkan. Kalau geng PR yang buat cadangan macam tu, penuh dah balai polis depa buat report. Sapa ada kelapangan pi tolong buat report polis terhadap tindakan dan kenyataan biadap puak-puak yang lawan dengan Mufti dan Majlis fatwa itu... sekaligus mereka tak hormat, atau bahasa mudahnya DERHAKA terhadap yang DiPertuan Agong.

Mufti ajak bersemuka depa tak mau, takut berhujah. Yang depa tau melalak sana sini, tak pasai2 SPRM pulak dibabitkan.. apa kena mengena? Kes rasuah bolehlah report kat situ, ni bukan kes rasuah.. isunya nak roboh sebuah bangunan yang ada surau dan pejabat Insuran untuk diganti dengan sebuah surau baru lebih besar. Kalau kata bingai marah, tapi tindakan hangpa tu nak habag bagi @#$%&*.

Hari ni depa berani lawan Mufti.. jangan terkejut kalau besok-besok ada kemungkinan depa akan lawan Yang DiPertuan Agong pulak...

Undang-undang di Malaysia siapa yang melancarkan perang terhadap yang DiPertuan Agong boleh dihukum gantung sampai mati... cuba terai mandi darah kalau berani!!!

No comments: