Thursday, January 5, 2012

PUNYA LA TERUK!!! UMNO bakar mercun ganggu ceramah Anwar di Melaka

Addin hadir jugak ke ceramah Anwar malam tadi di Bukit Baru, Melaka. Seperti biasa, UMNO jugak membuat ceramah bersebelahan. Ceramah Anwar di hadiri ribuan orang.. ceramah Ali Rustam di hadiri puluhan orang.

Pelbagai gangguan di lakukan oleh UMNO dan kuncu-kuncunya... bakar mercun dan kuatkan pembesar suara. UMNO makin tak menentu di Melaka. Pentunjuk kejatuhan UMNO BN di Melaka pada PRU 13 nanti.ADDIN

Sambutan Hangat Buat Anwar Di Melaka Menggusarkan Ali Rustam

Agaknya memang benar jangkaan beberapa pemerhati politik yang menyebut Melaka bakal tumbang kepada PR di dalam PRU akan datang. Jika dilihat pada sambutan program Jelajah DS Anwar di Melaka malam tadi, harapan untuk melihat Umno ke pintu lahad amat cerah.



Tahniah rakyat Melaka yang kini sudah terbuka mata hati mereka. Umno tidak boleh selama-lamanya menipu rakyat Melaka. Rakyat Melaka mungkin telah menyedari bahawa KM mereka Ali Rustam dahulu pernah melakukan rasuah politik wang sewaktu pemilihan Umno dan ini disahkan sendiri oleh Jawatankuasa Tatatertib Umno. Maka, rakyat kini insaf dan tidak mahu lagi bertuankan Ali Rustam.


Umno mesti dikuburkan, itulah yang digambarkan oleh rakyat Melaka kini. Malam tadi, negeri yang dahulunya `pekat' Umno kini semakin menipis. Kehadiran ribuan rakyat Melaka malam tadi di dalam program DS Anwar sudah tentu bikin Ali Rustam resah gelisah. ~wfauzdin

2 comments:

Ngah Phg asal Melaka said...

Kawan2 dan saudaramara di Melaka, bersama kita tumbangkan umno/bn yg jelas penuh dgn korup dan ketamakan sedangkan rakyat hidup dlm kesempitan.

Bosan said...

anda pasti masalah tersebut akan selesai dengan memilih PR. Aku masih tak lupa ceramah PAS pertama yang aku hadiri bila MAT SABU tibai anwar dengan tentang kekayaan oleh mereka yang disekelilingnya. Antara statement paling best adalah pasal adik anwar yang tak lulus SPM tapi jadi jutawan.