Tuesday, May 17, 2011

Video seks kantoi : Kasihan Eskay semakin tidak dipedulikan UMNO

NAMPAKNYA Datuk Shazryl Eskay terpaksa menggigit jari kerana tiada siapa yang peduli apa lagi menghargai umpan video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim yang diletupkannya baru-baru ini.

Ternyata umpan video seks yang dibuatnya langsung tidak menambah peluang untuknya memperolehi RM20 Juta di dalam proses saman terhadap Merong Mahawangsa Sdn Bhd yang terlibat dengan projek jambatan bengkok.

3 Mei 2011 yang lalu, Eskay cuba menambahkan keyakinan, bahawa pendedahan yang lebih besar akan dibuat terhadap Anwar Ibrahim, Eskay cuba memberikan signal bahawa beliau mampu menjatuhkan Anwar, satu lagi pendedahan yang lebih menggemparkan dijanjikan [Utusan]

Akhirnya hanya perasaan kecewa yang tiba. Dua hari selepas Eskay berjanji kononnya untuk mendedahkan rahsia yang lebih besar tentang Anwar Ibrahim, samannya terhadap Merong Mahawangsa Sdn Bhd ditolak oleh mahkamah. Maka RM 20 juta yang diidam-idamkannya hancur lebur [mStar].

Maklumat yang diperolehi daripada orang yang sangat rapat dengan Eskay mendedahkan bahawa beliau kini sudah menghilangkan diri sebaik sahaja kalah perbicaraan samannya, para peguamnya juga gagal menghubungi Eskay, panggilan telefon langsung tidak berjawab. Sehingga kini hutang kos guaman bernilai RM 300, 000 tidak dibayar.

Difahamkan Eskay akan terus menghilangkan diri kerana tidak mahu membayar hutang sebanyak RM 300 ribu kepada peguamnya. Pendedahan lebih besar yang dijanjikannya pula hanyalah gimik meraih simpati. Jelas sekali sumpah laknatnya sudah mula memakan diri, hidupnya kini tidak tenang dibelenggu hutang RM 300 ribu, malah bakal didakwa dibawah seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana mengedarkan bahan lucah.

Apa yang diharapkan Eskay tidak berhasil, dia hanya mampu menggigit jari. Malah lokasi tempat Eskay mendapatkan pelakon video seks sudah dikenal pasti. Terletak 3 jam dari sempadan Malaysia-Thailand, nantikan pendedahan yang lebih besar dari MiLo SuaM kah kah kah...


ReJaM© "Padan muka Eskay kah kah kah..."


2 comments:

Hamdan Rukun said...

HANGPA MENGAKU PUN UMNO TAK TERLIBAT. MAHU HANGPA TAU, UMNO BOLEH KALAHKAN PAS TANPA SEBARANG FITNAH DAN TOHMAHAN..

Anonymous said...

Luncai punya komen bersemangat UMNO tak fitnah. PRRRRROOOOOOT DAH TERKENTUT BACA KOMEN LUNCAI SI SANTAU KENTUT