Wednesday, March 24, 2010

Mesyuarat Agung ' Kampung PAS '


CIMG3695.jpg picture by paspb














PARIT BUNTAR
, 24 Mac : PAS Cawangan diminta berusaha memperkukuhkan jentera parti itu diperingkat akar umbi dengan memperbanyakkan aktiviti dan menambah ahli baru. Demikian saranan Timbalan Yang Dipertua PAS Parit Buntar Abdul Bahrain Desa semasa merasmikan Mesyuarat Agung PAS Cawangan Parit Abu Samah.

“ Sokongan kepada PAS perlu diperluaskan melalui kempen menambah ahli baru terutama anak-anak ahli PAS sendiri.

“ PAS Cawangan perlu menyediakan pelapis di kalangan golongan muda supaya perjuangan menegakkan Islam terus diwarisi dari satu generasi ke satu generasi” katanya

Bahrain memuji Jawatankuasa PAS Cawangan Parit Abu Samah yang terus mantap dari organisasi dan gerak kerja sejak PAS Cawangan itu ditubuhkan.

“ Sesuai dengan panggilan ‘kampung PAS’ , PAS Cawangan Parit Abu Samah sememangnya adalah cawangan yang aktif dan mempunyai ahli PAS yang ramai.

“ Malah, PAS Cawangan ini banyak membantu PAS Parit Buntar meningkatkan sokongan rakyat sehingga berjaya memenangi pilihanraya umum ke 12” katanya

Sementara itu, mesyuarat agung ini juga menyaksikan penyerahan borang kemasukan ahli baru oleh Ketua PAS Cawangan Parit Abu Samah Haji Muhammad Abdullah kepada Timbalan Yang Dipertua PAS Parit Buntar.

Turut menghadiri mesyuarat agung ini ialah Pengerusi Lujnah Perpaduan Nasional PAS Parit Buntar Hamdan Fadel Ahmad.


CIMG3692.jpg picture by paspb

Mesyuarat Agung ' Kampung PAS' sedang berlangsung

No comments: