Thursday, April 7, 2011

'Adik' Ro$mah yang sekufu dengannya

Rupanya Kak Mah (Rosmah Mansor) isteri PM ada ‘adik’. Belum kawen lagi dan umur baru 37 tahun. Pakistani penjual karpet. Syarikat Carpet Raya Sdn Bhd. Biasalah raya-raya ni memang jenis mega. Jalanraya.. pilihanraya… hanturaya…

Dulu dah heboh kes beliau yang membayar penyiasat persendirian melibatkan kes Altantunya yang ditandatangani beliau dan dibayar oleh Carpet Raya. Sudah senyap sekian lama. Tup! Tup! Timbul pulak Deepak ni. Macam kisah Datuk T jugak. Dah lama mengakulah juga. Rupanya Datuk Tamby!. Ini timbul pulak tamby ni… Deepak Jaikishan. Wajah stail Bollywood yang menjadi kegemaran Kak Rosmah dengan bintang filem Bollywood ni dan hari ini membuat pengakuan adanya hubungan beliau dengan isteri PM itu.

"Saya kenal (Rosmah), saya anggap dia seperti seorang kakak. Tetapi dalam perniagaan permaidani, sekali sekala dia akan telefon dan dia mahu bercakap mengenai perkembangan yang berlaku di sekitar kota... Itu sahaja. "Dia seorang yang baik. Jika anda mengenali dia secara peribadi, dia seorang yang baik," kata Deepak lagi.

Katanya lagi, beliau mula mengenali Rosmah apabila wanita itu mula mengunjungi kedai permaidani milik keluarganya di pusat bandar Kuala Lumpur "sekitar enam atau tujuh tahun lalu." "Daripada itu kami membentuk hubungan dengan (keluarga Rosmah). Kadang kala mereka memperkenalkan kami (untuk peluang perniagaan). "Kadang kalau kita mahu buat sesuatu projek, mereka berikan surat rujukan kepada kami. (Apabila) kerja dijalankan dengan baik, mereka berikan surat juga," katanya lagi.

Selain itu, Deepak juga mengaku mengenai bekalan permaidani dan barangan dalam rumah ke kediaman rasmi perdana menteri – Seri Perdana.

Apa yang serupa pada gambar ini? kena waris ke 3 orang ini? Kena chek DNA ni!

Beruntungnya adik beradik macam ni. Kalaulah ada ayah macam serupa ini... lagilahhhh untung. Jadi billionaire le nanti Deepak. Munasabahlah jual carpet pun dah boleh untung beratus juta. Buat pinjaman pun beratus juta boleh lulus. Agak-agak banyak mana karpet ratus-ratus juta2 ni? mana mau taruk deh!! Nanti dah bisness hartanah. Boleh jual tanah.. boleh jual negara... fuhhh!!! juta-juta lagi pe?Ustaz Saiful Bahri

No comments: