Tuesday, May 31, 2011

PAPA GOMO berani fitnah orang kaki ganja kerana boleh tukar sampel air kecing dari negatif kepada positif

SIAPA tak kenal Papa Gomo, blogger ikon fitnah United Malays No Otak, Umno? Tentu semua dah kenal blogger ni. Bila ingat sahaja Papa Gomo, semua orang tidak akan lupa dengan artikel-artikel fitnah yang ditulis di blognya.

Baru-baru ini Gomo telah mengaku melakukan ugutan bunuh ke atas seorang pengguna facebook bernama Harapan Rakyat rujuk sini [Papa Gomo]. Malah laporan Polis juga sudah dibuat tehadap Papa Gomo.

Berikutan laporan Polis yang dibuat ke atasnya, Papa Gomo telah menuduh Harapan Rakyat sebagai Mat Ganja, saudara Fariz Musa dan Azmi Zam yang turut sama membuat laporan Polis berhubung perkara ini pula masing-masing dituduh sebagai Kaki perempuan dan kaki mabuk.

Bagaimana pun Harapan Rakyat, atau nama sebenarnya Mohd Azwan Ab Rahman telah menulis sepucuk surat kepada MiLo SuaM, menyatakan bahawa beliau bukanlah seorang kaki ganja seperti yang didakwa oleh blogger kaki fitnah si Papa Gomo.

Malah beliau (Mohd Azwan) menyatakan kesediaannya untuk memberikan sampel air kencing untuk diuji (urine test) pada bila-bila masa. Di bawah ini surat yang ditulis oleh beliau.
Jelas sekali Harapan Rakyat berani memberikan air kencingnya pada bila-bila masa dan ini menunjukkan beliau bukanlah seorang "kaki ganja". Jika beliau seorang kaki ganja tidak mungkin beliau berani memberikan sampel air kencingnya. Jelas sekali di sini Papa Gomo sekadar melemparkan fitnah sesuka hatinya kepada Harapan Rakyat, Fariz Musa dan Azmi Zam.

ReJaM© "Biasalah kaki fitnah bukan kira dosa pahala..."

No comments: