Thursday, August 11, 2011

MARI BACA !!! 6 Kisah NKRA Najib (NATIONAL KEY RESULT AREAS)

MENTERI KE 30

Kabinet melantik G.Palanivel, Menteri ke 30, yang rekod kalah. UK dengan 62 juta penduduk ada 23 menteri, Perancis 66 juta ada 23 menteri, Amerika 312 juta ada 12 ahli kabinet dan Switzerland lapan juta ada tujuh menteri. Kita ada 28 juta penduduk dan 30 menteri. Tidak hairanlah susah nak jumpa menteri sebab tak tahu yang mana satu.

MOMOKAN KRISTINISASI

Menurut presiden SAPP D
atuk Yong Teck Lee, "momokan Kristianisasi" adalah taktik lama yang digunakan semula itu menunjukkan terdapat "persamaan antara Selangor hari ini dan Sabah era PBS dulu".
Dari saya kecil lagi, kalau dekat Pilihanraya, pasti ada ilmu batin dan silat baru untuk bunuh Cina.

AKUAN BERSUMPAH UMMI MIRZA

Akuan bersumpah
Ummi Mirza anak alahyarham Baharudin Ahmad korban kezaliman keatas Bersih 2.0, mendakwa, laporan perubatan yang diperolehi oleh keluarkan mangsa berkenaan mengandungi maklumat yang bercanggah dengan apa yang diberitahu oleh doktor yang memeriksa jenazah sebelum ini. Polis Malaysia boleh masuk pertandingan silap mata, lawan dengan David Coperfield.


KG BARU

Suruhanj aya Pilihan Raya (SPR) hari ini menjelaskan kewujudan nama ‘Kg. Baru’ sebagai pengundi berdaftar berpunca daripada kesilapan semasa pendataan Borang A (Borang Pendaftaran Pemilih).

Status Mismah dalam laman web Jabatan Pendaftaran Negara sebagai penduduk tetap bagaimanapun bertukar pada sebelah petang sebagai seorang warganegara. Pandai P.Ramlee buat cerita"Sumpah Orang Minyak"


NASIB ASRAF

KOTA KINAB
ALU: Tiada rakyat Malaysia terbabit dalam rusuhan di London yang tercetus pada hujung minggu lalu, kata Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman.
Beliau berkata, rakyat Malaysia sebenarnya tiada sama sekali di kawasan itu.

You Tube menyiarkan seorang pelajar Malaysia Asraf di serang di London pada hari yang sama menteri luar buat kenyataan diatas. Menteri kita asyik main sms kot??


PENAWAR BERACUN

Penawar Menafik
an telah mengadakan mesyuarat beberapa hari lepas, dipengerusikan oleh Aziz yang merupakan bekas Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah dalam Kabinet Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Penawar didakwa telah mendesak Najib supaya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri atas alasan terlalu lemah dan tidak dapat menyelesaikan beberapa masalah termasuk masalah negara. Ini dia dikatakan Penawar beracun!!!Sembang Kerja

No comments: