Saturday, October 22, 2011

GAGAL CAPAI SASARAN!!! Kalau tak dapat tarik penyertaan PAS , lebih baik guna padang lebih kecil




Akhbar keluaran The New Straits Times Press (NSTP) , salah satu media pencacai setia Umno-APCO siang dan malam akhirnya mengaku Himpunan Sejuta Umat yang diadakan di Shah Alam sebentar tadi, gagal mencapai sasaran menghimpunkan sejuta umat Islam.

Berita Hairan dalam laporan terkini versi internet mengaku membuat liputan secara langsung hanya menganggarkan sekitar 1,000 orang yang hadir, tak cukup lagi enam angka sifar (0) di belakangnya kah kah kah...


Walaupun menampilkan beberapa personaliti bidan terjun dan bidan tak terjun, matlamat untuk menghimpunkan umat Islam kununnya sedang diasak dengan kemaraan gerakan kristianisasi akhirnya gagal juga.


Dan tambah mengharukan lagi, Presiden KITA, Zaid Ibrahim dalam mesej di Twitter secara sinis menempelak penganjur Yusri Mohammad, jika tidak mampu untuk mengheret PAS dalam sesebuah himpunan berteraskan Islam, sila cari padang yang lebih kecil.


Zaid Ibrahim menulis di Twitter dalam entri berbahasa Inggeris membalas berita yang dihantar melalui Twitter The Malaysian Insider yang berbunyi:


@zaidibrahim @tm_insider good lesson to Dr yusri and Co Next time u want to play up religious issues, check if PAS are with u. If not use small padang


(@zaidibrahim
@tm_insider Pengajaran berguna buat Dr Yusri dan rakan-rakan Lain kali kalau hendak mainkan isu agama, pastikan jika PAS ada bersama dengan anda. Jika tidak gunakan padang yang lebih kecil)

Nak tergelak membaca mesejnya yang dihantar sekitar 12 minit lalu.


JALAN PULANG



Macam mana Berita Hairan tak kondem, tengok jelah berapa kerat yang datang




No comments: