Friday, November 11, 2011

DAH LAMA DAH!!!! Hubungan intim BN-Yahudi Israel, nah ini buktinya!!!

Najib yang merupakan seorang Haji dan mendapat pujian dari kerajaan Arab Saudi mana mungkin bersekongkol dengan Yahudi Israel... Jika tak percaya lihatlah Trade 2010 di bawah. Ia diprint dari laman sesawang milik ISRAEL (Laman sesawang Israel tak diblock kerana tak perlu pasport untuk masuk).




APCO pula hanyalah salah satu syarikat milik Yahudi bukan negara atau bangsa Yahudi... Ia HANYA dibayar sebanyak RM70 juta setahun sahaja.


Maka terbuktilah...


Alhamdulillah,kerajaan malaysia di bawah pimpinan Haji Najib memboikot ISRAEL 'habis-habisan' dalam menunjukkan rasa marah beliau pada Zionis.eh..tapi cmne leh dok dlm ranking ni..pelik?fitnah dari pembangkang kot.



Baca pula apa kenyataan makhluk Yahudi ini.. pengakuan beliau adalah pengakuan ikhlas se ikhlasnya...


Micha Harish menggambarkan bahawa Perdana Menteri Malaysia telah menyatakan hasrat dengan kementeriannya, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri bahawa Malaysia ingin mewujudkan hubungan ekonomi dengan negara Israel.


Benarkah kenyataan ini? Sekiranya tidak benar, Perdana Menteri harus menafikan kenyataan Micha Harish ini.


Persoalan hubungan dagang inilah yang menyebabkan YB Er Teck Hwa diarah keluar oleh Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Datuk Seri Panglima Pandikar Amin Haji Mulia apabila YB Er Teck Hwa terus meminta penjelasan dan jawapan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, YB Dato’ Seri Mustapha Mohamed yang enggan menjawap persoalan ini ketika berucap dalam Dewan Rakyat.


Dimaklumkan Speaker telah mengarahkan bentara secara fizikal menarik dan menolak Er Teck Hwa keluar dari dewan kerana ketegasan beliau menuntut respon dari Menteri yang bertanggungjawab.


Kejadian ini seharusnya diangkat dalam media dan menjadi catatan sejarah penting dimana membuktikan betapa munafiknya negara ini. Dalam satu wajah kita mengajak rakyat bersimpati terhadap perjuangan dan penderitaan Palestin tetapi dalam satu wajah yang lain kita membantu ekonomi negara haram Israel.

No comments: