Tuesday, November 15, 2011

PAK LAH BANGUN DARI TIDUR !! Membela Sharizat tapi lagi ramai pemimpin UMNO minta Sahrizat letak jawatan

SKANDAL projek lembu nasional yang diberikan kepada keluarga Shahrizat, berhubung penyelewengan wang rakyat RM250 juta yang sebahagiannya diguna untuk membeli kondominium mewah milik keluarga menteri, terus bergelora.

Ramai ahli parlimen Barisan Nasional yang dilihat resah dengan skandal Ketua Wanita Umno itu yang berpotensi untuk menjahanamkan Umno dan Barisan Nasional.

Semalam ahli parlimen BN Kinabatangan Bung Mokhtar secara terbuka meminta Shahrizat meletak jawatan rujuk sini [Shahrizat Liabiliti]. Ramai ahli parlimen Barisan Nasional yang menyokong kenyataan Bung Mokhtar itu.

Dilihat untuk meredakan keadaan, bekas Perdana Menteri, Pak Lah pula sebenarnya bagai menyiram minyak di atas api yang sedang marak, apabila menyalahkan suami Shahrizat di dalam hal ini [TMI].



Shahrizat Jalil kini keseorangan bagaikan bola, dilambung ke sana sini. Ada harga yang harus dibayar kerana beliau dipilih memegang jawatan menteri walaupun kalah bertanding pilihanraya 2008.


ReJaM© "Menunggu masa sesuai untuk mendedahkan skandal kedua..."

LAGI DESAKAN PEMIMPIN UMNO AGAR SHARIZAT LETAK JAWATAN

KELUARGA Ketua Wanita Umno yang kini berdepan tuduhan menyalahguna dana RM250 juta dari NFC termasuk membeli kondominum berharga RM9.8 juta kini mendapat serangan hebat dari dalam partinya sendiri.

Selepas didesak meletak jawatan oleh Ahli Parlimen BN Kinabatangan kerana didakwa menyusahkan Umno semalam, rujuk sini [BN Kinabatangan], kini lebih ramai pemimpin Umno menyerang beliau agar meletak jawatan[FMT].


Menjelang pilihanraya yang semakin hampir menyaksikan Wanita Umno Malaysia menghadapi masaalah besar memandangkan ketuanya berdepan skandal penyelewengan wang rakyat.

Jelas kelihatan bahawa kali ini Shahrizat Jalil menjadi "korban" politik cantas mencantas di dalam Umno. Pemimpin yang membela beliau sebelum ini dilihat hanya bermain wayang.

Bagaimana modus operandi menjatuhkan Shahrizat Jalil ini bermula? Rujuk sini [Shahrizat kantoi]

No comments: