Friday, February 3, 2012

PAPA GOMO SUDAH JATUH!!!! Terbaru, Timbalan CID P.Pinang cadang KM P.Pinang buat laporan polis terhadap blogger Papa Gomo


Syabas!! diucapkan kepada semua blogger pro Pakatan Rakyat terutamanya blogger Ameno World kerana berjaya memotong kedudukan blog lucah Umno, Papagomo.

Lepas nih Papagomo mungkin terlintas di fikiran Papagomo untuk pencen dari arena alam maya. Ini betul-betul signifikan.. sophtikated pulak bahasa aku malam-malam buta nih.

Signifikan sebab kita semua dah masuk fasa akhir.. iaitu fasa menjelang PRU 13. Kedudukan blog-blog ini agak penting sebagai penentu indeks prestasi blog-blog Pakatan Rakyat di alam maya.

Ternyata blog-blog Pakatan Rakyat masih berpengaruh di alam maya walaupun di himpit pelbagai kekangan seperti perlu sentiasa berhati-hati untuk menulis, silap menulis masuk ke dalam lah jawapnya. Ini terjadi kepada blogger Hanief, Sharpshooter dan yang terbaru Pulakdah.

ehsan Cenangau

Sedangkan, blogger pencacai Umno bebas menulis apa sahaja tanpa sekatan. Walaupun, beratus laporan polis di buat terhadap blogger pencacai tetapi tindakan seperti melepas batuk di tangga sahaja. Seolah-olah mereka nih ada lesen besar.. lesen menfitnah dan mencerca sesuka hati.


ehsan Cenangau

Dengan segala bantuan seperti peruntukan berjuta-juta diberikan tetapi blogger pencacai Umno masih gagal bersaing dengan blogger Pakatan Rakyat.. sungguh tak berbaloi.

Carta blog yang dikeluarkan oleh blogger Cenangau nih menjadi bukti.. Umno ternyata gagal di alam maya. Satu motivasi hebat buat semua blogger Pakatan Rakyat.. selamat berjuang.. Allahu Akhbar!!ADDIN

Timbalan Ketua CID negeri, Naser Salleh nasihat Guan Eng buat laporan terhadap Umno-online, Papagomo dan Pisau.net

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng membuat laporan polis terhadap tiga lamanweb pro-Umno kerana didakwa telah memfitnah anaknya dengan dakwaan dia mencabul rakan sekelasnya.

Dakwaan tersebut, termasuk dakwaan bahawa anak Lim dipaksa berpindah ke sekolah lain, dan dakwaan bahawa ketua menteri itu telah membayar RM200,000 kepada pihak tertentu bagi menutup kes tersebut, di mana Lim telah menafikan sekeras-kerasnya.



NONE
Dakwaan yang dibuat pada bulan Oktober tahun lepas, telah
terbukti tidak benar apabila "mangsa' dakwaan tersebut - bekas pemain catur kelahiran Hong Kong, Anya Corke (kanan) - tampil menafikan tuduhan itu.
Anya didakwa menjadi mangsa dakwaan itu apabila gambarnya telah digunakan dalam lamanweb-lamanweb berkenaan yang menuduh anak Lim dengan dakwaan salah laku seksual.

Lim berkata, Timbalan Ketua CID negeri, Naser Salleh telah menasihatkan beliau supaya membuat laporan terhadap Umno-online, blogger Papagomo dan Pisau.net supaya tindakan selanjutnya boleh diambil terhadap ketiga-tiganya.


Menurut Lim lagi, Naser telah memaklumkan kepadanya bahawa arahan meminta Lim membuat laporan tersebut "datang dari atas".


"Beliau membuat temujanji untuk berjumpa dengan saya pada 12 Januari di pejabat saya. Jadi mengikuti nasihat beliau saya telah membuat laporan itu pada hari yang sama," kata Lim kepada pemberita di Komtar.


Menurut Lim, dakwaan-dakwaan tersebut masih ada di lamanweb-lamanweb berkenaan walaupun terbukti tidak benar.

"Mereka enggan memohon maaf atau menarik balik tuduhan mereka itu," katanya.

Menurut Lim, sehingga semalam, polis masih menyiasat perkara itu dan belum ada tangkapan dibuat setakat ini.


Beliau melahirkan harapannya supaya polis akan melakukan seperlunya dan menangkap mereka yang terbabit melakukan fitnah jenayah itu.

No comments: