Tuesday, March 20, 2012

AKSI KUNO UMNO!! Punya la teruk perangai busuk perut UMNO ganggu ceramah Bob Lokman

Umno terdesak!! Itulah perkataan yang paling sesuai menggambarkan kejadian malam tadi di ceramah Bob Lokman dan pimpinan Pakatan Rakyat negeri Melaka.

Pada asalnya ceramah Bob Lokman yang sepatutnya diadakan di Taman Puncak, Bukit Katil namun oleh kerana gangguan dari Umno terpaksa di alih dari lokasi asal.

Sahabat Addin memberitahu, selain mendirikan khemah ceramah yang terlalu hampir dikatakan Umno mengarahkan kontraktor untuk memadamkan lampu jalan di sekitar ceramah.

Mungkin ekoran daripada itu, ceramah Bob Lokman dan pimpinan Pakatan Rakyat di pindahkan ke Taman Saujana.

Namun setelah keputusan di buat untuk berpindah ke Taman Saujana, Umno pun angkut peralatan ceramahnya dengan lori mengekori sama. Betapa busuk hati puak-puak pencacai Umno nih..

Antara hadirin yang hadir di ceramah Bob Lokman

Di zaman yang serba moden nih, masih ada lagi spesis manusia KUNO seperti Umno nih. Addin cukup-cukup berbulu dengan kelakuan Umno dan pencacai-pencacainya malam tadi. Hendak di luku kepala depa nih..

Setelah ceramah Pakatan Rakyat bermula, Umno pun turut sama dengan ceramah ala KUNOnya. Dengan sound system yang begitu kuat mengganggu ceramah Pakatan Rakyat yang disertai oleh Bob Lokman sehingga ke penghujungnya.

Namun, pimpinan dan penyokong Pakatan Rakyat yang hadir cukup cool dengan tidak melayan segala salak-salakan provokasi dari penceramah dan pencacai Umno.

Tapi kekadang Addin terfikir jugak, mungkin ada hikmahnya Allah SWT beri kejadian nih berlaku. Sebenarnya ia memberi kelebihan kepada Pakatan Rakyat untuk menarik golongan yang atas pagar..

Poster asal ceramah sebelum ditukar lokasi

Mereka pasti meluat dengan gelagat KUNO Umno sejak kebelakangan nih yang selalu mengacau ceramah anjuran Pakatan Rakyat.Addin

4 comments:

Anonymous said...

Kalau marah pun JANGAN GUNA PRKATAAN "SAKAI". Ade ker sakai buat mcm tu. Sakai bpolitik ker? Sakai takde tamaddun? Suci sgt ker kamu? Bangkai politik telah berkarat dlm hati kamu!!!!!!! Kamu tak sedar kamu telah mhina bgsa lain di Malaysia ini...

Anonymous said...

memang umno tak de tamadun. perkataan apa lagi yang hendak diberi. bangsa umno la yang hina sebab suka buat kerja tak ada tamadun

Anonymous said...

Gua bkn pnyokong UMNO, apth lg nk undi puak tu..tp gua ada kwn karib, dia baca blog ni..dia terasa mcm mghina bgsa dia...dia pn bkn pnyokong UMNO..so kena hati2 tulis..takut nnti org UMNO dpt dosa..yg menulis pn dpt dosa...

Anonymous said...

sakai bukan maksud bangsa tapi tak bertamadun