Saturday, May 26, 2012

DEMO RAKYAT!!! Najib tuduh 'Demo-Crazy' , tapi tak sedar UMNO dok anjur demo 'gilab**i'

Tun Mahathir dah tua tapi masih bercakap soal politik yang pertahankan Umno-BN.Patutnya kita tak lagi bercakap dan menyerang Tun.Bukan ada untung apa beliau bukan lagi PM Malaysia.

Tapi bila Tun kata PR akan bertindak ganas iringi kekalahan mereka dalam pilihanraya umum ke 13 nanti kita kena jawab balik apa yang disebut Tun tu adalah terbalik.Umno lah yang akan jadi ganas kalau hilang kuasa di Putrajaya.

Dalam zaman Umno berkuasa ni pun banyak serangan samseng dah berlaku seperti samseng Jalan Kebun pukul India, samseng Dataran Merdeka pukul dan belasah mahasiswa,samseng di Melaka baling batu dan telur dan terkini samseng Umno Wilayah Persekutuan KL baling batu dan telur di Lembah Pantai sampai ada warga emas dan kanak-kanak cedera parah.


Seperti biasa Umno baling batu sembunyi tangan atas segala kerja ganas dan samseng yang Umno buat.Mampoih tak mengaku.

Tu zaman Umno ada kuasa berlagak samseng, kalau kalah dan hilang kuasa di Putrajaya agak-agak la berapa banyak yang mati kena bunuh dengan samseng Umno?

PM Najib belajar daripada Mahathir dan Rosmah macam mana nak cakap putar belit dan berkuntau lidah dengan rakyat Malaysia.Kata PM Najib dalam laporan malaysiakini
Najib:Demokrasi bukan 'demo-crazy'

"Apa yang kita buat tak lain tak bukan kita amalkan demokrasi berparlimen. Demokrasi bukan demonstrasi jalanan, tendang anggota polis.

"Itu bukan demokrasi, itu 'demo-crazy'," kata Najib sewaktu merasmikan Hari Belia Negara 2012 di Putrajaya -Lapor Malaysiakini 


Ni cakap putar belit dan perlecehkan tuntutan rakyat namanya.Semua rakyat dan dunia tahu pihak polis yang dapat arahan regim Umno-BN lah yang paling ganas dalam demo Bersih 3.0.
Hanya Umno yang tak mengaku dan buta mata hati. Bagaimana yang kena terajang dengan polis atas arahan regim zalim Umno-Bn dalam demo Bersih 3.0.
Ni la kerja Umno daripada dulu,kini dan selamanya.Tapi ni bukan demo-crazy tapi demo gilab**i!

Rakyat tuntut pilihanraya Bersih yang begitu mudah ditunaikan kata demo-crazy tapi Umno lagi teruk dah jadi gilab**i.Jangan harap tuntutan mudah ini ditunaikan.Tunggulah macam tunggu dan tengok babi panjat pokok dan boleh terbang!Misai Merah

No comments: