Thursday, May 24, 2012

FITNAH MELAMPAU!!!Doa Dr Maszlee & Wardina Safiyah terhadap blogger UMNO pemfitnah


Sejak selepas hari perdebatan antara KJ dan Rafizi berkaitan dengan isu PTPTN, Dr Maszlee telah dijadikan sasaran tidak puas hati oleh ramai blogger yang tidak dapat menerima hakikat apabila beliau melontarkan cabaran agar Najib berkelaku sebagai anak jantan untuk berdepan pula dengan DSAI.

Tohmahan, kritikan, cercaan, kutukan & fitnah yang melampau dari chai chai blogger tersebut telah sampai ketahap maksimum dan tidak dapat lagi ditoleransi oleh Dr. Maszlee sehingga keluar doa sebagaimana yang dicatitkan beliau dari tweet diatas.




Doa Dr. Maszlee disambung oleh Wardina sebagai tanda sokongan beliau kepada Dr. Maszlee dalam terhadap fitnah jahat dari blogger

Nota :
  • Blogger chai ni mana takut dengan doa semua tu .. TGNA, TGHH, TGHaron Din pon selamba je diowang bahan.
  • Blogger chai mempertahankan Najib lebih dari mempertahankan agama
  • Wa sekadar dapat bekata 'Ameen' pada dua doa tersebut
  • Lepas ni blogger chai boleh layan U-Kiss kat himpunan belia .. kerana ini ajaran wasatiah pemimpinnya ..GHAFLAH

7 comments:

Anonymous said...

doakan keburukan utk mereka saje..tanpa libatkan keluarga mereka sebab mungkin anak2 @ isteri mereka tak tahu apa yg telah mereka lakukan ..atau doakan mereka mendapat petunjuk..

Abdul Atan said...

pencacai umngok nie mane ade agama..Allah pon dieorg xtakut..lagi teruk dari kafir.

Anonymous said...

Orang-orang Umnogok ini harus ingat bahawa hidup ini seperti roda ,,ada kala berada diatas dan ada kala nya terpaksa berada dibawah ..Tika berada diatas mereka ingat mereka boleh buat apa saja yang terlintas dengan kemahuan dan napsu mereka, tapi mereka tidak sedar bahawa apa akan berlaku apabila Allah takdirkan mereka berada dibawah..Apakah nasib mereka juga sama dengan nasib orang2 yang mereka tekan,,fikir2kan

Anonymous said...

Yakinlah janji ALlah bahawa doa orang yg teraniaya dgnNYA tiada hijabnya. Insya ALlah umnoapco dan para pencacainya akan dihancurkan ALlah melaluyi tangan-tangan rakyat yg vteraniaya selama ini .

Anonymous said...

YA ALLAH YA TUHANKU.. HANCURKAN LAH PARTI UMNO INI. AMIN

Anonymous said...

Hanya orang yang difitnah saja yang dapat merasakan betapa hebatnya kesan fitnah terhadap diri mereka.

Anonymous said...

amin.. kalo boleh saudara admin sila beri link blog umno yg fiotnah tu.