Friday, May 11, 2012

MAI BACA !!! Cerita dongeng Jamil Khir dan mitos Zahid Hamidi


Kat atas itu ialah kata-kata Jamil Khir.. dan dibawah ini pula ialah kenyataan dari Zahid Hamidi pula.. siap ditambah dengan cerita dongeng yang entah dari mana dia dapat tah..

"Arab Saudi cukup sensitif berhubung demonstrasi atau sebarang perhimpunan haram yang dilakukan di negara itu.

"Dulu ada rakyat sebuah negara Islam pernah mengadakan demonstrasi di Mekah dan Madinah bagi tujuan mendemokrasikan politik di negara berkenaan dan Arab Saudi telah tidak mengizinkan mana-mana jemaah dari negara berkenaan untuk menunaikan ibadah haji dan umrah bagi tempoh tiga tahun," katanya kepada pemberita ketika ditemui pada majlis pelancaran konvoi bermotosikal sempena sambutan Hari Umno ke-66.


Ahmad Zahid berkata penganjur perhimpunan perlu bertanggungjawab dan bersedia untuk membayar harga yang tinggi jika Arab Saudi mengenakan sekatan tersebut kepada jemaah dari negara ini.


Betulkah apa yang dikatakan oleh mamat-mamat dari UMNO di atas tu?.. nampak macam betul kalau kita tak tahu apa-apa.. tapi baca apa ulasan Ustaz Zamri di bawah ni..




Kemudiannya apabila diminta mengulas tentang isu yang sama di dalam Twitter pula.. ini jawapannya..



Kalau nak tahu siapa Ustaz Zamri ni.. lihat di ( SINI )ASD


5 comments:

Anonymous said...

Saya tak beli Utusan Malaysia dah 13 tahun dah... sebab tak ada berita baguih kat Utusan ni.. Kalo bagi yg free pun, saya baca muka surat dok sukan saja, itu pun kalo bagi free lah tapi nak beli tak dak lah rugi beli Utusan ni banyak sangat cerita dongeng nya... yg lain tu ambik jadi bungkuih lah..

Anonymous said...

kalau betul kena sekat lu orang nak cakap apa, oztad zamri ni mcm gua tak kenal lu siapa ostad, lu baguih sgt ke..lu punya cerita zaman kita sama-sama memondok dulu dlm poket gua la bro..sendiri mahu ingatlah bro..sampai betul2 org tak dapat pergi gua ingat lu kena bawak juga diorg pergi tunaikan haji, Hadi Awang Sendiri Pernah Kena Sekat Tak Boleh Masuk Tunaikan Haji, Lu tanya lahanat tu..mesti dia menafikannya..sbb masa wartawan tanya kat mekah dulu pun dia tipu, inikan dekat tanah Malaysia, Tanah Haram pun boleh tipu...khaaaaaaaaaaak tuiiiiiiiiih!!!

Anonymous said...

Biasa la bro...ostad akhir zaman ni..banyak yg cari makan,. Dia jer yg betul...Dalam bab surat khabar...gua baca semua surat khabar kecuali surat khabar India dan cina..gua bukan org politik tapi gua ikutmperkembangan dunia politik Malaysia..kita jangan memihak pada mana2 parti...

Nek Wan ducati said...

Auta kare jugak yer Ostad Zamri ni...perjanjian syaithon dengan ALLAH sebelum syaithon dicampak keluar dari syurga..Syaithon nak sesatkan anak2 Adam kecuali mereka yg ikhlasss... Nampaknyer Ostad Zamri ni sebahagian dari syaithon..

Anonymous said...

Salam,

Ana heran kat Saudi ni xde plak cerita pasal sekat menyekat ni malah masa demo Bersih 3.0 kat Mekah dan Madinah pun x masuk dalam akhbar mereka.

Pelik pelik