Saturday, June 2, 2012

PAPA ORANG UTAN!!! Masih hilang selepas ditahan polis


Penyampai radio Percuma Sarawak, Peter John Jaban telah menyebabkan kebimbangan apabila dia hilang pada hari Khamis. Pada rakan-rakan masa takut dia telah ditangkap oleh polis pakaian biasa.Polis kini berkata mereka mencari Peter John Jaban, Sarawak penyampai Radio Percuma, berikutan kebimbangan mengenai kehilangannya.

Walau bagaimanapun, rakan sekerja kini datang ke kesimpulan bahawa Peter John, yang dikenali


sebagai Papa Orang Utan kepada pendengar, kemungkinan besar tersembunyi dirinya secara sukarela selepas menjadi takut selepas ditahan di lapangan terbang KK. Hari ini, stesen yang dikeluarkan siaran akhbar ini sebagai sesuatu yang terkini mengenai situasi:Peter JOHN JABAN"Radio Percuma Sarawak ingin untuk mengemaskini pendengar yang masih belum menerima hubungan secara langsung atau tidak langsung daripada penyampai Peter John Jaban.

Walau bagaimanapun, terdapat beberapa berita bahawa dia telah hadir di Miri sejak dua hari lepas dan dia muncul yang bergerak bebas.Ini adalah maklumat yang menggalakkan dan kami sedang menyimpulkan, oleh itu, bahawa beliau memutuskan untuk menyembunyikan dirinya secara sukarela selepas takut dengan mempersoalkan di KK lapangan terbang dan membawa kepada memahami bahawa dia akan dikehendaki untuk disoal lanjut oleh Cawangan Khas apabila dia sampai ke Sarawak.


Pihak polis di Miri telah mengumumkan bahawa mereka telah menerima sebarang arahan untuk menahan beliau. Walau bagaimanapun, mereka kini mencari dia, kerana kebimbangan kehilangan mengelirukan selepas dia meninggalkan kereta kawan yang dia dipungut dari lapangan terbang.


Kita bimbang untuk Peter, yang mempunyai isu-isu kesihatan dan yang juga jelas takut kerana ancaman yang telah dibuat mengenai peranan beliau di Stesen Radio.Walau bagaimanapun, kami tidak lagi bimbang tentang keselamatan yang terdekat atau bahawa dia mungkin berada di bawah tahanan.


Kami akan mengemaskini maklumat lanjut dan mengucapkan terima kasih kepada penyokong yang sangat banyak di Sarawak dan seterusnya untuk kebimbangan mereka mengenai Peter, yang telah mengambil banyak ketegangan sejak mengambil cabaran bekerja di Radio Free Sarawak "Pasukan di Radio Percuma Sarawak berharap bahawa DJ akan membuat hubungan lama dan menguruskan kembali untuk menyertai persembahan. Beliau telah mengambil tempoh cuti dilanjutkan dalam beberapa bulan kebelakangan ini, kerana dia ingin menyambung kembali dengan rakan-rakan dan keluarga di Sarawak - SR

2 comments:

af@sf said...

Tak paham aku

Anonymous said...

Ini pakai google translater....