Monday, December 17, 2012

HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT!!! Tetap ramai walaupun di Perlis, sebuah negeri yang kecil



Ribuan rakyat Perlis hadiri Himpunan Kebangkitan Rakyat peringkat negeri Perlis. Antara kepimpinan  yang hadir ialah Timbalan Presiden PAS Abang Mat Sabu dan Saifuddin Nasution dari PKR.



 

11 comments:

Anonymous said...

Amanat hj hadi bercanggah dengan syarak !!

Aktivis Pas, Datuk Muslim Othman berkata, amanat yang dibuat oleh Abdul Hadi dengan mengikut keadaan yang berlaku pada 1981 dan hingga hari ini ia tidak dilihat semula oleh pemimpin itu.

“Perkara ini sepatutnya dijawab oleh Abdul Hadi sendiri sebab dia yang beri amanat ini, kalau dia rasa ada kesilapan dia kena perbetul.

Asalkan Bukan Perompak dan Penipu. said...

Orang atas ni apa merapu tak tentu pasal nih.

Datang bulan kot.

keris telanjang said...

Hiduppp Amno Hiduppp Melayu......Amno Kuat Melayu Kuat..... Amno kebas tanah Melayu Ngangaaa......

Anonymous said...

Yan atas sekali tu beruk umno. biala sangat la komen tak tentu arah

insafdoh67 said...

bg laluan....... biag dia melalut. . molek r... org ckp lain dia cerita lain... wow .. ramai puok umno mri ni... sedor doh leni wei.... cai... bila lagi. kih.kih.kih. dok lame doh wei..... Umno nok KOJOL....

Anonymous said...

An0n atas sekali tu tak dapat trime knyataan..hik.hik.hik.

Anonymous said...

Datuk Muslim sendiri ragu-ragu dengan amanat hj hadi....
maklumlah, ahli Umno dan keluarga mereka juga mengerjakan fardu ain dan kifayah, tetapi hj hadi sewenang-wenangnya menghukum mereka kafir semata-mata atas sebab politik.

Anonymous said...

Setan yg nama iblis ni memang buat pun apa yg disuruh Tuhan. Cuma tak nak terima bila ada org lain yg layak menjadi pemimpin. Iblis enggan tunduk dgn pengiktirafan bahawa manusia layak menjadi pemimpin. Solat la byk2. Pastu keluarkan zakat untung niaga lembu tau! Ee...lee...hutang lembu pun tak byr! Nak byr zakat lak....

Anonymous said...

macam mana pulak dengan amanat mahathir tentang hukum hudud wahai anon umno?pernah dengar tak atau buat-buat lupa.siapa yg suruh laksanakan hukum hudud?bukan manusia tau.tapi pencipta kita.bila nak suruh mahathir tarik balik.jangan kuman diseberang nampak,gajah depan mata buat macam takdak mata.

Anonymous said...

mahathir dah lama pencen laa ..
kami dah ada ketua baru.

Anonymous said...

xkiralah mahathir ke pandi kuti,sape2 menghina hukum islam akan menerima azab.mengkafirkan orang jgk xbleh kecuali terdapat nas yang terang dan jelas d terangkan dalam hukum islam