Saturday, December 8, 2012

MAI TENGOK!!! Himpunan Kebangkitan Rakyat Melaka, Najib dah boleh bubar parlimen

Rakaman gambar diatas ialah suasana di Himpunan Kebangkitan Rakyat Peringkat Negeri Melaka malam ini dan bukannya jamuan makan malam bersama najib Razak dan Ali Rustam.

Mereka datang dengan kerelaan sendiri tanpa diberi upah, makan nasi bungkus dan air mineral.  Tiada pengangkutan bas percuma disediakan.

Dahlah tiada duit saku disediakan, duit dalam saku mereka pula dikeluarkan untuk tujuan derma dana politik PR menghadapi PRU 13.

UMNO sedar yang Melaka tidak boleh lagi dianggap sebagai simpanan tetap mereka.

Dulu kalau pihak pembangkang mengadakan ceramah, petugas lebih ramai dari pendengar, tapi itu sudah menjadi bahan sejarah.

Pasal itu Najib Razak sampai sekarang langsung tidak berani nak bubarkan parlimen.




TANYA SAMA NAJIB MENGAPA KAU GOYANG NANTI JAWAB NAJIB UMNO NAK TUMBANGGGGGGG.OMAK KAU

5 comments:

Anonymous said...

Aku teringin sangat nak baca komen dari rakab,deepak dan penyokong penyokong tegar bn...... Tolonglah komen......

Anonymous said...

Macam tenggelam je cerita deepak ni..haritu anuar bergitu semangat lgi..anuar oh anuar..jangan kau gunakan rakyat untuk kepentingan diri kau dan DAP ..

Anonymous said...

Wahai penyokong Umno! Apakah buta mata tiada melihat arus deras yg sedang melanda negara? Dan juga semua negara di Asia Barat? Apakah anda semua mahu menyongsong melawan arus tersebut hanya kerana sebahagian otak anda tidak berfungsi memproses maklumat dengan betul. Tidak takutkah dengan apa yg berlaku kepada penyokong-penyokong bekas pemimpin Tunisia, Mubarak, Ghadafi dan Yemen Selatan? Selama mana mahu tinggal di dalam kegelapan. Sedang para petani, peladang, nelayan, pemandu teksi yg kurang berpelajaran pun telah memahami betapa selama lebih 55 tahun Pemimpin-pemimpin UMno mengkhianatiUmat Melayu. Butakah mata anda betapa hebatnya kekayaan mereka berbanding dengan picisan yg diberi kepada rakyat?

Anonymous said...

Allah huakbar...mula2 hamba ingat himpunan anjuran dtk ali rustam..tapi anwar ibrahim..sudah berubah org melaka..

Anonymous said...

Awtido kaaa org umno/bn melaka? Hampa jgn duk berangan selesa.
Sat gi hampa jd penbangkang baru padan muka hang