Monday, December 31, 2012

PUNYA LA TERDESAK!!! Ust. Azhar Idrus pun didakwa menyokong UMNO


Punyalah terdesak UMNO nak yakinkan dirinya serta cuba memujuk dan menyejukan hati para pendokong, penyokongnya yang sedang pucat lesi, gelabah, panik dan menggigil kepala lutut dalam menghadapi PRU 13 bertemu dengan PAS/PKR/DAP dalam gagasan Pakatan Rakyat.

Sanggup menipu dan memfitnah dengan menyatakan kononnya Ustaz Azhar Idrus penyokong UMNO/BN.

Sanggup tempelkan gambar kehadiran rakyat malam tadi di Dataran Merdeka Shah Alam anjuran kerajaan negeri PKR/PR Selangor dibawah pimpinan Datuk Menteri Besar, YAB Tan Sri Dato' Seri Abd Khalid Ibrahim, sempena ambang tahun baru 2013.

FITNAH DAN TIPU TIDAK BOLEH DIPISAHKAN DENGAN UMNO... -omakkau

9 comments:

Anonymous said...

Biarkan la mereka mcm tu. Kita jangan maki hamun penyokong BN, wlpn mereka selama ini jahat dengan kita.Mari kita doakan semoga hati mereka dilembutkan oleh Allah untuk sama-sama menyokong Pakatam dalam PRU 13.
Semua ini tdk mustahil. Aspan Alias, Ariff Sabri, Kamarudin Jaafar, dll dulu penyokong umno, kini mereka hebat berkempen untuk Pakatan. Sentuhan-sentuhan Arif Sabri dan Aspan Alias sangat bermutu di dalam nmenghentam Umno.

Hamdan Rukun said...

HE!HE!HE!

HASSAN ALI, ISMAIL MINA,ZUL NORDIN DAN RAMAI LAGI DAH PAKAT PAKAT BALUN PAS ! CIKGU NON YANG HAJI HADI TAKUT NAK JUMPA PUN DAH SAMA SAMA TIBAI PAS DAH ! SAMA SAMA KITA DOA YER...

Anonymous said...

setan luncai dah mari

Anonymous said...

kamu ni luncai xpernah suka kepada kebajikan.gelap sungguh hatimu

Anonymous said...

HE!HE!HE!

blog luncai mcm gampang.. Hidup penyegan mampus x mau..

Anonymous said...

Selamatkan ummah islam malaysia daripada pihak yg sudi menggadai kepentingannya demi sedikit keuntungan dunia! Undilah BN yg telah terbukti rekodnya sejak zaman penjajahan Inggeris lagi!

Anonymous said...

undilah pas untuk kepentingan ummah islam.bn telah memesongkan negara ke arah sekular,maksiat dan mungkar

Anonymous said...

undilah BN agar dpt melanjutkan pemerintahan ala Inggeris.. perlembagaan Lord Riead.. UmnGok..

Anonymous said...

mcm nie punya org pun ada ka...prog be end kt icity yg siap ada kes polis lg mlm tu...cer tnye aturcara majlis kt icity tu..ada prog solat isyak berjemaah skali ke tak..ataupun ada prog ceramah agama tak..klu ye pun nk dpt gmbr kt icity camtu..cer be end dan umngok tu berubah...jadilah Islam balik..mengucap dl..dh lama sgt kufurnya